cervelo sl of scott addict
yu,
Ik probeer de licht moglijke fiets eens ineen te stekeN. Het is eiglijk gewoon voor de fun dus kga diene fiets dan wel nie kopen. Maar wat zou de lichtste fietskader zijn: Zou dat de cervelo sl of de scott addict limited zijn. Of zn der nog lichtere kaders.
Ps: als jullie nog andere lichte componenten weten, ZET HET MAAR OP DIT TOPIC
greets
Ik zal het resultaat daarna op dit topic zette
Ik probeer de licht moglijke fiets eens ineen te stekeN. Het is eiglijk gewoon voor de fun dus kga diene fiets dan wel nie kopen. Maar wat zou de lichtste fietskader zijn: Zou dat de cervelo sl of de scott addict limited zijn. Of zn der nog lichtere kaders.
Ps: als jullie nog andere lichte componenten weten, ZET HET MAAR OP DIT TOPIC
greets
Ik zal het resultaat daarna op dit topic zette
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ziet eruit als Zuid Afrikaans AM.
Hoewel.....? Ach, ik weet het ook niet en boeit me verder ook niet.
Indien dat niet het geval is dan is het wel heel belabberd Nederlands.
Zorro
p.s. Voordat mensen weer ergens over vallen. Ik bedoel dus niet te zeggen dat Zuid Arikaans ook belabberd Nederlands is.
Hoewel.....? Ach, ik weet het ook niet en boeit me verder ook niet.
Indien dat niet het geval is dan is het wel heel belabberd Nederlands.
Zorro
p.s. Voordat mensen weer ergens over vallen. Ik bedoel dus niet te zeggen dat Zuid Arikaans ook belabberd Nederlands is.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
ik weet zeker dat haast niemand in de Nederlands sprekende landen nog correct abn spreekt. [/quote]
Hoezo, gaan we tegenwoordig niet meer naar school dan??? Dat iemand dialect spreekt oké, maar dialect schrijven.......????
Hoezo, gaan we tegenwoordig niet meer naar school dan??? Dat iemand dialect spreekt oké, maar dialect schrijven.......????
Waar gaat dit nog over? Het is duidelijk dat hier verwacht wordt dat je fatsoenlijk nederlands typt, dat is toch niet gek? TS-starter wil graag informatie over een racefiets die hij zo licht mogelijk wil maken, er zullen toch wel mensen ervaring mee hebben denk ik zo...Welke budget heb je?
-
- Forum-lid HC
Maar niet wil/gaat kopen. Dus wat is de bedoeling dan? Een topic over de lichtst mogelijk "productie" fiets, of wat?simic schreef:TS-starter wil graag informatie over een racefiets die hij zo licht mogelijk wil maken,
What makes the boat go faster?
simic schreef:...........Welke budget heb je?
het is jou dus niet duidelijk wat de ts bedoelt .
een duidelijk voorbeeld wat er aan de hand is als er wordt gebrald
TORNADOO schreef:............Het is eiglijk gewoon voor de fun dus kga diene fiets dan wel nie kopen...........