Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
LIGHTWEIGHT wielen te koop
Hoy,
Hierbij verkoop ik mijn lightweight 16/20 standaard wielen.
Met tufo <160 gram tube erop en eventueel tune snelspanners ( +50 ).
Ze zijn nog in perfecte staat maar omdat ik ze volgend jaar niet meer zal mogen gebruiken heb ik na lang nadenken besloten ze te verkopen.
Ook de gouden frm remmetjes van op de time en de zadel en zadelpen van op de sonic zijn te koop!
Frm remmetjes: 170 euro
Tune concorde zadel: 190 euro
Ax lightness deadalus: 225 euro
Prijs lightweight: 1525 euro
Hierbij verkoop ik mijn lightweight 16/20 standaard wielen.
Met tufo <160 gram tube erop en eventueel tune snelspanners ( +50 ).
Ze zijn nog in perfecte staat maar omdat ik ze volgend jaar niet meer zal mogen gebruiken heb ik na lang nadenken besloten ze te verkopen.
Ook de gouden frm remmetjes van op de time en de zadel en zadelpen van op de sonic zijn te koop!
Frm remmetjes: 170 euro
Tune concorde zadel: 190 euro
Ax lightness deadalus: 225 euro
Prijs lightweight: 1525 euro
http://www.thomasopdebeeck.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Aan de spaakkleur / uitvoering te zien: Gen1 2004/5 waarschijnlijk al met magneet maar zonder chip.
Aantal km is voor Lightweights volstrekt onbelangrijk, beschadigingen, staat lagers voorwiel en rechtheid echter wel.
Aantal km is voor Lightweights volstrekt onbelangrijk, beschadigingen, staat lagers voorwiel en rechtheid echter wel.
-
- Forum-lid
Als ik zo de verschillende discusses volg hierover, kun je het beste een wielenexpert meenemen om daarna te laten kijken. Mits je zelf geen expert bent.
MVG
MVG
[quote="jaapie91"]FF Off topic: wat voor cassette zit er op die wielen op de foto? Lijkt veel op een junioren cassette of iets in die richting...[/quote]
is ook juniorencassette vaak genoeg met Thomas gereden, en volgens mij won hij op die wielen zelfs Lage Land dit jaar! ( In die barre omstandigheden waardoor het zwaarder was dan Noord- West Overijssel (voor de NL-ers) of Berloz(voor de belgen) dit jaar!)
is ook juniorencassette vaak genoeg met Thomas gereden, en volgens mij won hij op die wielen zelfs Lage Land dit jaar! ( In die barre omstandigheden waardoor het zwaarder was dan Noord- West Overijssel (voor de NL-ers) of Berloz(voor de belgen) dit jaar!)
De wielen zijn +- 3,5 jaar oud maar zijn nog in perfecte staat!! Ikzelf ben er een half jaar bezitter van en heb er maximum 5 koersen met gereden. Voor ze in mijn bezit waren zijn ze af en toe door een wielertoerist gebruikt dus ze hebben echt miniem dienst gedaan! grtjs
De wielen zijn inderdaad nog te koop!
grtjs
grtjs
-
- Forum-lid
Edit Freerider: Bericht verwijderd. Lees de verkoopregels