Welke tubes met een klassiek bruin randje
Veloflex is super soepel , hebben een supercomfort zijn redelijk tot goed lekbestendig en qua duurzaamheid ongeveer:
6000 km voorband en 3000 km achterband.
Denk niet dat ze al te veel onder doen voor dugast ,alhoewel dit ook natuurlijk een topproduct is. FBM maakt ook goede tubes , handgemaakt zoals Veloflex en Dugast.
6000 km voorband en 3000 km achterband.
Denk niet dat ze al te veel onder doen voor dugast ,alhoewel dit ook natuurlijk een topproduct is. FBM maakt ook goede tubes , handgemaakt zoals Veloflex en Dugast.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Heb net nog effe op de site van dugast zitten kijken. Dugast Strada katoen zijn 67 euro en komen toch dicht in de buurt van de meeste echte race tubes. Heeft iemand hier ervaring mee en krijg je hier dan echt zo weining voor terug of heeft iemand een beter suggestie die aan de gestelde criteria voldoet
Hoi,
Je hebt er een hele boel:
Bij Vittoria heb je ook nog de CR
Schwalbe Montello, Milano weet ik niet zeker maar dacht van wel..
Challenge heeft verscheidene modellen.
Hutchinson ook.
Contintal Giro (tot en met 2007).
Gommitalia.
Ciao,
Je hebt er een hele boel:
Bij Vittoria heb je ook nog de CR
Schwalbe Montello, Milano weet ik niet zeker maar dacht van wel..
Challenge heeft verscheidene modellen.
Hutchinson ook.
Contintal Giro (tot en met 2007).
Gommitalia.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Amclassic-fan schreef: Dugast zou ik m'n geld niet aan besteden, te duur voor wat je er voor terug krijgt.
Nou ik ben er toch zeer tevreden over, moet ik wel zeggen dat ik met de zijde versie rij,RVV en P-R met de katoenen Roubaix tubes.
Dt was echt wel een wereld van verschil in vergelijking met bandjes waarop ik het jaar ervoor gereden had.
I live to ride,I ride Passoni