fixie kant en klaar
-
- Forum-lid HC
Een van de mooiste in mijn optiek is de Bianchi Pista. Bij http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=21972 voor euro 799
What makes the boat go faster?
Oude stalen frames hebben wel horizontale patten/padden/paden/wegen/kikkers
Met een White Industries ENO Eccentric naaf kun je wel ieder frame ombouwen.
Nog meer leuke complete fixies trouwens:
Charge Plug
Specialized Langster
Met een White Industries ENO Eccentric naaf kun je wel ieder frame ombouwen.
Nog meer leuke complete fixies trouwens:
Charge Plug
Specialized Langster
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
[quote="Martijn"]Je moet dus dus een horizontaal achterpat hebben?[/quote]
Je kan ook mazzel hebben, en met andere middelen een goede kettingspanning krijgen. Met een half-link ik je ketting kom je soms een heel eind, er zijn ook sites waar je een "magic gear" kunt berekenen, door een bepaalde combinatie tanden voor en achter past het dan soms precies. En met de White Industries naaf die Scepticus noemde lukt het ook natuurlijk.
Van de kant en klare vind ik de Kona Paddy Wagon een erg leuke. De Bianchi Pista is wat meer stylish vind ik, maar beiden zijn in NL redelijk goed te krijgen.
Je hebt ook nog de Specialized Langster, maar dat vind ik persoonlijk niet zo'n mooie verschijning.
Je kan ook mazzel hebben, en met andere middelen een goede kettingspanning krijgen. Met een half-link ik je ketting kom je soms een heel eind, er zijn ook sites waar je een "magic gear" kunt berekenen, door een bepaalde combinatie tanden voor en achter past het dan soms precies. En met de White Industries naaf die Scepticus noemde lukt het ook natuurlijk.
Van de kant en klare vind ik de Kona Paddy Wagon een erg leuke. De Bianchi Pista is wat meer stylish vind ik, maar beiden zijn in NL redelijk goed te krijgen.
Je hebt ook nog de Specialized Langster, maar dat vind ik persoonlijk niet zo'n mooie verschijning.
Ik weet het zeker denk ik