Advies gevraagd
-
- Forum-lid
Verkoper wil er € 200 voor hebben. Is dit reeel of moet ik proberen zelf iets op te bouwen en lukt dat dan voor dit bedrag? Heb geen ervaring met het opbouwen van een singlespeed.
http://link.marktplaats.nl/194996555
http://link.marktplaats.nl/194996555
Kan altijd goedkoper, maar moet je afwegen of je er tijd en zin in hebt.
Er staan leuke fietsen op die slechts een fractie van die €200,- kosten die je makkelijk kan ombouwen tot SS.
Het kost vooral tijd om een fiets tot SS om te bouwen, maar is wel weer leuk om te doen.
Voor die €200,- ben je wel klaar, en kan je meteen fietsen
Het is maar wat het meest schikt.
Er staan leuke fietsen op die slechts een fractie van die €200,- kosten die je makkelijk kan ombouwen tot SS.
Het kost vooral tijd om een fiets tot SS om te bouwen, maar is wel weer leuk om te doen.
Voor die €200,- ben je wel klaar, en kan je meteen fietsen
Het is maar wat het meest schikt.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
Deze is wel echt een beauty! Fixie maken kan uiteraard goedkoper door een oud barrel op te knappen. Maar als je hier een paar onderdelen van moet vervangen die je niet toevallig hebt liggen, dan ben je ook zo 200 euro kwijt. Zoals MarZ al aangeeft zou ik de keuze vooral laten bepalen door wat je wil. Meteen wegrijden op een knettermooiframe? Of zelf de lol hebben van opknappen, onderdelen zoeken en geheel naar eigen smaak weer opbouwen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik zou altijd kiezen voor zelf een ss of fixie opbouwen. Dat is ook een groot deel van de lol, om op een zelf opgebouwde fiets te rijden en internet af te speuren naar goedkope onderdelen [of onderdelen die je nog hebt te hergebruiken]. 200 euro voor een fietsie voor de lol, vind ik nogal veel. Je kunt makkelijk voor minder dan 200 euro een mooie fixie/ss opbouwen. Het is wel een heel mooi frame trouwens!
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
-
- Forum-lid
Twijfelde inderdaad ook met deze
koga
Vraag prijs 90, is ook nog vlak bij waar ik woon, scheelt in benzine kosten voor het ophalen. Anyone....
koga
Vraag prijs 90, is ook nog vlak bij waar ik woon, scheelt in benzine kosten voor het ophalen. Anyone....
Als je de fiets voor serieuze wintertraining wilt inzetten, zou ik niet voor een single speed kiezen. immers, het vaste verzet zal niet altijd passen bij je gewenste (ik neem aan duur-)training. Dus is die Koga zo gek nog niet.
Houd je geld over voor een nieuwe mp3 speler om je te begeleiden!
Houd je geld over voor een nieuwe mp3 speler om je te begeleiden!
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
[quote="Niklas2"]Als je de fiets voor serieuze wintertraining wilt inzetten, zou ik niet voor een single speed kiezen. immers, het vaste verzet zal niet altijd passen bij je gewenste (ik neem aan duur-)training. Dus is die Koga zo gek nog niet.
Houd je geld over voor een nieuwe mp3 speler om je te begeleiden![/quote]
Grappig, ik zit er juist aan te denken mijn woon-werk fixie te voorzien van remmetjes en als winterfiets te gaan gebruiken. Goed voor de souplesse!
Houd je geld over voor een nieuwe mp3 speler om je te begeleiden![/quote]
Grappig, ik zit er juist aan te denken mijn woon-werk fixie te voorzien van remmetjes en als winterfiets te gaan gebruiken. Goed voor de souplesse!
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
[quote="53x11"]
Grappig, ik zit er juist aan te denken mijn woon-werk fixie te voorzien van remmetjes en als winterfiets te gaan gebruiken. Goed voor de souplesse![/quote]
Niet als je je wintertraining in Limburg wilt doen (volgens mij woont Patmaessen daar) en dan af en toe ook eens wat heuvels mee wilt/moet pakken.
Grappig, ik zit er juist aan te denken mijn woon-werk fixie te voorzien van remmetjes en als winterfiets te gaan gebruiken. Goed voor de souplesse![/quote]
Niet als je je wintertraining in Limburg wilt doen (volgens mij woont Patmaessen daar) en dan af en toe ook eens wat heuvels mee wilt/moet pakken.
Ambitie: veel
-
- Forum-lid
Klopt, 20 minuten en ik zit midden in het heuvelland. Lijkt me een ss / fixie inderdaad niet de juiste optie.
[quote="Niklas2"][quote="53x11"]
Niet als je je wintertraining in Limburg wilt doen (volgens mij woont Patmaessen daar) en dan af en toe ook eens wat heuvels mee wilt/moet pakken.[/quote]
Daar heb je een punt. Rond Amsterdam is Nederland wel vrij plat....
Niet als je je wintertraining in Limburg wilt doen (volgens mij woont Patmaessen daar) en dan af en toe ook eens wat heuvels mee wilt/moet pakken.[/quote]
Daar heb je een punt. Rond Amsterdam is Nederland wel vrij plat....
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Het is de koga geworden. Bedankt voor de info.