Ik ben op zoek naar stemmen voor mijn ultieme droombaan (voor max. 9 maanden) als Internationaal Goede Doelen Ambassadeur van de Postcode Loterij.
Moet nog een hoop stemmen erbij hebben om dit te bereiken en reken op jullie fantastische medewerking (fietsers steunen fietsers toch!
Ben op zoek naar stemmen en je kunt nog maar 5 dagen op mij stemmen, om mijn droombaan als Internationaal Goede Doelen Ambassadeur in vervulling te laten gaan. Probeer zoveel mogelijk andere stemmen voor mij te werven (bijv. door dit bericht door te sturen naar jouw vrienden,familie en bekenden enz. enz.).
Stem dan op mij en win zelf een reis naar Bali!
http://www.internationaalambassadeur.nl ... 6c0933%2C0
Ik reken op jullie medewerking en hoop op een hoop stemmen langs deze weg.
Thanks
MiketheBike
Stem op mij als Internationaal Goede Doelen Ambassadeur van de Postcode Loterij
Stemmen nodig (voor stemronde Internationaal Goede Doelen Am
-
- Forum-lid
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Na het lezen van je oproep hier en op de IA pagina.
Toch even een vraag: doe je het vooral om anderen te helpen of toch in de eerste plaats voor de onvergetelijke ervaring die je zelf zal meemaken?
Toch even een vraag: doe je het vooral om anderen te helpen of toch in de eerste plaats voor de onvergetelijke ervaring die je zelf zal meemaken?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
[quote="Fatmodul"]Sorry, zoalng ik mijn mailadres moet invullen zodat de PCL me kan spammen, stem ik niet. [/quote]
+1
+1
[quote="eelcoz"][quote="Fatmodul"]Sorry, zoalng ik mijn mailadres moet invullen zodat de PCL me kan spammen, stem ik niet. [/quote]
+1[/quote]
Een niet bestaand adres invullen heeft ook geen nut want je moet em bevestigen, Sorry Mike.
+1[/quote]
Een niet bestaand adres invullen heeft ook geen nut want je moet em bevestigen, Sorry Mike.
Ik heb een ontzettende hekel aan de aggressieve marketing van de postcode loterij en aan mensen die onder het mom van goede doelen zichzelf proberen te verrijken. In mijn ogen gaat een echte weldoener in Afrika putten graven en scholen bouwen, of maakt hij maandelijks een deel van zijn slaris over naar iemand die ter plekke hard werkt.
Betaald op wereldreis, zoals je het zelf presenteerd in de link, dat heeft niks met wat over hebben voor een ander te maken. Sorry, maar ik stem dus niet.
Betaald op wereldreis, zoals je het zelf presenteerd in de link, dat heeft niks met wat over hebben voor een ander te maken. Sorry, maar ik stem dus niet.
sorry hoor, maar mijn stem krijg je ook niet.
Hoe goed je het ook bedoelt en hoe goed de doelen ook zijn, maar ik heb een beetje een aversie voor de postcode loterij. Ze zetten zichzelf teveel op de voorgrond, lokken iedereen met mooie prijzen en reppen zelden een woord over welk goed doel ze nu steunen.
Als je echt een jaar in het buitenland wil werken, meld je dan aan bij een hulp organisatie en ga ter plekke putten graven en irrigatie aanleggen. Dan ben je volgens mij pas echt goed bezig.
Hoe goed je het ook bedoelt en hoe goed de doelen ook zijn, maar ik heb een beetje een aversie voor de postcode loterij. Ze zetten zichzelf teveel op de voorgrond, lokken iedereen met mooie prijzen en reppen zelden een woord over welk goed doel ze nu steunen.
Als je echt een jaar in het buitenland wil werken, meld je dan aan bij een hulp organisatie en ga ter plekke putten graven en irrigatie aanleggen. Dan ben je volgens mij pas echt goed bezig.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Ik doe niet meer mee aan welk goed doel dan ook.
Heb een mooi bedrag toen overgemaakt na de Tsunami. Als ik dan hoor dat van alle gelden die ingezameld zijn er nog steeds niet veel gedaan is, dat er veel blijft hangen etc, dan houdt het een keer op. (van de 200 miljoen voor de Tsunami is er nog steeds bijna 750.00 niet verantwoord. Men zegt dat het gereserveerd is voor nieuwe rampen).
Als ik nu nog de beelden van Haiti zie, hoe die mensen daar in erbarmelijke omstandigheden leven omdat de regering zo corrupt is. Waar blijft al dat geld.
De PCL heeft nog nooit van mij 1 euro ontvangen omdat ik met geen enkele loterij meedoe.
Heb iets tegen gokken.
Dus Mike, van mij mag je als ambassadeur gaan, maar klop dan aan bij diegene die het geld al hebben. Met z'n allen geven we via de belastingen al veel geld aan ontwikkelingshulp.
Via de PCL heb ik daar mijn vraagtekens bij. Dus als je wilt gaan prima, maar niet van mijn geld.
Uiteindelijk is dat de doelstelling van de PCL om mensen voor de loterij te winnen.
Heb een mooi bedrag toen overgemaakt na de Tsunami. Als ik dan hoor dat van alle gelden die ingezameld zijn er nog steeds niet veel gedaan is, dat er veel blijft hangen etc, dan houdt het een keer op. (van de 200 miljoen voor de Tsunami is er nog steeds bijna 750.00 niet verantwoord. Men zegt dat het gereserveerd is voor nieuwe rampen).
Als ik nu nog de beelden van Haiti zie, hoe die mensen daar in erbarmelijke omstandigheden leven omdat de regering zo corrupt is. Waar blijft al dat geld.
De PCL heeft nog nooit van mij 1 euro ontvangen omdat ik met geen enkele loterij meedoe.
Heb iets tegen gokken.
Dus Mike, van mij mag je als ambassadeur gaan, maar klop dan aan bij diegene die het geld al hebben. Met z'n allen geven we via de belastingen al veel geld aan ontwikkelingshulp.
Via de PCL heb ik daar mijn vraagtekens bij. Dus als je wilt gaan prima, maar niet van mijn geld.
Uiteindelijk is dat de doelstelling van de PCL om mensen voor de loterij te winnen.
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;