Dit weekend a.s. zondag ga ik lekker naar Utrecht voor de 150 km in de Ronde van Midden Nederland. Ik heb me al via DTC ingeschreven. Ik heb het routeschema gekregen en er zitten wat leuke klimmetjes in.
Er is ook een 110 km toertocht.
Daarnaast vind 's middags de wedstrijt plaats.
Ronde van Midden Nederland
-
- Forum-lid
Erg mooie tocht! Goede organisatie met leuke meisjes aan de finish... enige klacht die ik gehoord heb ik dat er niks te eten was bij de controleposten (de voorlaatste uitgezonderd). Misschien volgend jaar het inschrijfgeld wat verhogen en zorgen voor wat banaantjes?
Tot slot nog een bedankje aan de man in CSC-tenue die me de laatste kilometers uit de wind heeft gehouden zodat ik mn gemiddelde toch nog op 33km/u kon houden!
Tot slot nog een bedankje aan de man in CSC-tenue die me de laatste kilometers uit de wind heeft gehouden zodat ik mn gemiddelde toch nog op 33km/u kon houden!
Ook wij gingen met 8 man naar Utrecht, 7.15 reden we weg voor de 150km. Doordat ik pas 2 maanden aan het fietsen ben, hielden mijn "collega's" me goed uit de wind zodat zelfs ik uiteindelijk op de Maliebaan kon finishen, net onder de 5 uur (4:57 met 30,3 gemiddeld).
Vond het een mooie tocht, heerlijk fietsweer en een gezellige sfeer onderweg.
Vond het een mooie tocht, heerlijk fietsweer en een gezellige sfeer onderweg.
Ik fietste zelf niet mee maar kwam een hoop mensen tegen op de weg tussen de A28 en Soest. Hele hordes. Ze zaten me allemaal aan te kijken want ik reed de andere kant op dus dachten ze dat ik of zij verkeerd waren gereden. Het was volgens mij best druk. Ik had zelf ook wel willen meedoen. Waarschijnlijk ben ik volgend jaar wel van de partij...