2e hands race fiets
-
- Forum-lid
Ik heb een bianchi racefiets te koop.
Gemonteerd met Campagnolo Centaur 2007 (groep heb ik gekocht in maart 2008 bij van eyck in aalst)...
Zadel is fizik arione
Heb hem sinds de montage van de groep maar 2 maal gebruikt omdat ik op een andere sport ben overgeschakeld; de groep is dus splinternieuw (prijs van de groep was 500 euro)...
Pm me maar indien interesse...
Ben bereid de fiets binnen je budget te verkopen...
Gemonteerd met Campagnolo Centaur 2007 (groep heb ik gekocht in maart 2008 bij van eyck in aalst)...
Zadel is fizik arione
Heb hem sinds de montage van de groep maar 2 maal gebruikt omdat ik op een andere sport ben overgeschakeld; de groep is dus splinternieuw (prijs van de groep was 500 euro)...
Pm me maar indien interesse...
Ben bereid de fiets binnen je budget te verkopen...
Hier misschien nog een optie. http://link.marktplaats.nl/191908406 Richtprijs EUR 1.450,00
-
- Forum-lid
Scott speedster S3 geanodiseerd, campa chorus / record, fsa ? Te koop topic In zuid limb ook nog! Prijs is discutabel natuurlijk.
-
- Forum-lid
mail maar
Lekker serieus om te wijzen op een advertentie waar men 1450,- als richtprijs hanteert
-
- Forum-lid
Lekker serieus om op een post terug te komen die 2 maanden geleden erop gezet werd. PS met 9 posts heb je je eerste indruk al gemaakt, in ieder geval bij mij dan....
Denk dat de topic starter na al die tijd ook wel eens mag reageren over de stand van zaken
Denk dat de topic starter na al die tijd ook wel eens mag reageren over de stand van zaken
Laatste post was van een maand terug en eerlijk gezegd zou het me aan mijn reet roesten hoe ik op jou overkom. Ook erg aardig om me direct ff in een bepaald hoekje te plaatsen na 9 posts. Anders ga je ff lekker naar de kermis om interessant te kunnen doen of zo.