Fietsmaatjes (m/v) omgeving Culemborg
Ik fiets nu al een tijdje, maar het alleen fietsen begint me af en toe een beetje te vervelen. Wanneer ik alleen fiets, fiets ik maar zo'n 30/40 km, terwijl ik best verder kan. Als vrouw alleen vind ik dat echter niet heel prettig.
Ben op zoek naar een leuk clubje om 's avonds/in het weekend mee te fietsen. Ik ben zelf 21, maar leeftijd vind ik niet heel belangrijk.
Hoi,
Ik ( jongen van 31) kom zelf uit Culemborg en train regelmatig. Mijn normale trainingsritten zijn tussen de 55 a 65 km. Ik fiets zelf niet bij een club, maar als je het leuk lijkt om een keer mee te fietsen dan kan je altijd reageren. Aanstaande zaterdag en of zondag zit ik weer op de fiets. Ik fiets een gemiddelde van ongeveer 30 a 31 km per uur. Wanneer dit te hard gaat wil ik me wel aanpassen.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.
Ik ( jongen van 31) kom zelf uit Culemborg en train regelmatig. Mijn normale trainingsritten zijn tussen de 55 a 65 km. Ik fiets zelf niet bij een club, maar als je het leuk lijkt om een keer mee te fietsen dan kan je altijd reageren. Aanstaande zaterdag en of zondag zit ik weer op de fiets. Ik fiets een gemiddelde van ongeveer 30 a 31 km per uur. Wanneer dit te hard gaat wil ik me wel aanpassen.
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.
A. hop
-
- Forum-lid
Ben benieuwd of iemand nog reageerd op deze topic maar aangezien ik me net pas aangemeld heb en hem toch wel interessant vind doe ik het gewoon!!
Ik woon in Deil een stukje van Culemborg vandaan...mijn trainingsrondjes lopen vaak langs Culemborg (bijna altijd) en aangezien ik deze vaak alleen rijd kan ik altijd gezelschap gebruiken, vooral tegen de wind in op die **&*((dijk haha!
Ik hoor het wel en anders zal ondertussen deze topic wel als gesloten worden beschouwd!
Ik woon in Deil een stukje van Culemborg vandaan...mijn trainingsrondjes lopen vaak langs Culemborg (bijna altijd) en aangezien ik deze vaak alleen rijd kan ik altijd gezelschap gebruiken, vooral tegen de wind in op die **&*((dijk haha!
Ik hoor het wel en anders zal ondertussen deze topic wel als gesloten worden beschouwd!
Il ciclismo è la vera fede
Hoi Jeroentje 85,
Ik weet niet of je in de winter ( ook in de avond) fietst. Lijkt me leuk om eens met elkaar op te fietsen. Hoogstwaarschijnlijk zit ik morgen overdag ( 25-10-2008) weer op de fiets. Je kan me altijd mailen: arjenhop@yahoo.com
Ik hoor het wel als je interesse hebt.
Ik weet niet of je in de winter ( ook in de avond) fietst. Lijkt me leuk om eens met elkaar op te fietsen. Hoogstwaarschijnlijk zit ik morgen overdag ( 25-10-2008) weer op de fiets. Je kan me altijd mailen: arjenhop@yahoo.com
Ik hoor het wel als je interesse hebt.
A. hop
Hoi mannen,
Onder het motto ' beter laat dan nooit', hier een reactie van mij!
Nu het eindelijk mooi weer wordt, zit ik weer regelmatig op de fiets. Misschien dat we op de een of andere manier hier een clubje kunnen formeren om mee te trainen? Mochten jullie een keer willen gaan fietsen, dan lees ik het wel!
Onder het motto ' beter laat dan nooit', hier een reactie van mij!
Nu het eindelijk mooi weer wordt, zit ik weer regelmatig op de fiets. Misschien dat we op de een of andere manier hier een clubje kunnen formeren om mee te trainen? Mochten jullie een keer willen gaan fietsen, dan lees ik het wel!
Wat een toeval. lees na maanden weer eens het forum en zie de reactie. Lijkt me leuk om eens met elkaar op te fietsen. Heb je een datum in gedachten? Ben tot en met zaterdag bezet, maar daarna wel weer tijd. Je kan me ook altijd mailen op het mailadres wat ik eerder heb vermeld. Ben ook net weer begonnen, na helaas een hele winter en begin van het voorjaar stil te hebben gestaan. Begin nu met zo'n 50 km.
A. hop
-
- Forum-lid
Aan iedereen die ooit op dit onderwerp heeft gereageert.
ik ben echt heel lang niet op dit forum geweest, het wielerseizoen is ook ten einde...
Maar laten we anders ons zelf even de tijd gunnen goed te reageren en mogelijk dat we met de start van het komende seizoen 2011 fris kunnen beginnen.
Dan hebben we een paar maanden om te starten en er iets moois van te maken.
Het lijkt me een mooi plan in ieder geval!
Reageren kan ook: jeroenwijngaard@hotmail.com
ik ben echt heel lang niet op dit forum geweest, het wielerseizoen is ook ten einde...
Maar laten we anders ons zelf even de tijd gunnen goed te reageren en mogelijk dat we met de start van het komende seizoen 2011 fris kunnen beginnen.
Dan hebben we een paar maanden om te starten en er iets moois van te maken.
Het lijkt me een mooi plan in ieder geval!
Reageren kan ook: jeroenwijngaard@hotmail.com
Jeroen,
Ik sluit me graag bij je / jullie aan komend fietsseizoen. Mijn rondjes vanuit Leerdam gaan meestal wel langs Deil / Geldermalsen / Culemborg. Laten we proberen eens af te spreken. Wellicht zijn er nog meer mensen uit de regio op het forum.
Ik sluit me graag bij je / jullie aan komend fietsseizoen. Mijn rondjes vanuit Leerdam gaan meestal wel langs Deil / Geldermalsen / Culemborg. Laten we proberen eens af te spreken. Wellicht zijn er nog meer mensen uit de regio op het forum.
Specialized Roubaix
Gios Compact
Gios Compact
-
- Forum-lid
Collega fietsers!!!
Voor mij is het fiets seizoen weer begonnen en ik zal mij weer gaan begeven op de wegen in het rivierengebied..
Ben benieuwd wie nog meer zijn training rondjes aan het draaien is in de regio Geldermalsen/Culemborg e.o.
Let me know...
Voor mij is het fiets seizoen weer begonnen en ik zal mij weer gaan begeven op de wegen in het rivierengebied..
Ben benieuwd wie nog meer zijn training rondjes aan het draaien is in de regio Geldermalsen/Culemborg e.o.
Let me know...
-
- Forum-lid
Begin Februari perfect! tegen die tijd even afspreken via forum...?
Ondertussen al lekker wat kilometers gemaakt.
Ondertussen al lekker wat kilometers gemaakt.
-
- Forum-lid
Wil best eens een rondje mee als mijn conditie weer wat op peil is, houdt jullie nog echt niet bij.
Woon in Vianen, mijn vaste route loopt van Vianen, Hei en Boeicop, Leerdam, Langbroek, Meerkerk en langs het kanaal terug ri. Vianen of ri. Lexmond (de dijk op).
Wil later ook weer langere trainingsritten rijden (50-60 km).
Grtz.
Woon in Vianen, mijn vaste route loopt van Vianen, Hei en Boeicop, Leerdam, Langbroek, Meerkerk en langs het kanaal terug ri. Vianen of ri. Lexmond (de dijk op).
Wil later ook weer langere trainingsritten rijden (50-60 km).
Grtz.
It's nice to be important, but it is more important to be nice.