Hi,
Heb mij recent een polar cs400 aangeschaft.
Prima spul.
Mijn probleem. Om het display aan te passen aan persoonlijke instelling moet je naar tijdmodus gaan.
Hoe kom ik daar in hemelsnaam.
Heb al vanalles geprobeer maar vind deze tijdmodus niet.
Wie kan mij helpen.
Thx
Polar cs400
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
brambk schreef:Als je de weergaves op het schermpje wilt wijzigen, kan je dit (alleen) doen met de Protrainer-software. Het is dan te vinden onder 'product-instellingen bewerken'
En waar kan ik dit vinden.
Ik werk met polar trainer 5.
vanuit beginstand (de tijdstand (met datum en logo) op "start" drukken, vervolgens op "settings", vervolgens op "display" en vervolgens op "edit". Zo kun je je hele display aanpassen.
Via Polar Trainer 5 gaat het gemakkelijker..... Polar Trainer 5 opstarten. En dan onder pulldown menu "extra" kun je "plar product instellingen" aanklikken. Middels "connect" verbinding maken met je PC en kun je vervolgens je display instellingen wijzigen onder "product" en dan de knop "trainingsweergaven aanpassen"....
Het is een doolhof, maar als je het pad eenmaal weet....
Via Polar Trainer 5 gaat het gemakkelijker..... Polar Trainer 5 opstarten. En dan onder pulldown menu "extra" kun je "plar product instellingen" aanklikken. Middels "connect" verbinding maken met je PC en kun je vervolgens je display instellingen wijzigen onder "product" en dan de knop "trainingsweergaven aanpassen"....
Het is een doolhof, maar als je het pad eenmaal weet....
-
- Forum-lid
Iderdaad.
Dit werkt perfect.
Tkx
Dit werkt perfect.
Tkx