http://www.granfondothomasdekker.nl/
4 afstanden voor ieder wat wils
35 km Toer
Voor iedereen toegankelijk, Alkmaar-Dirkshorn-Alkmaar. Start samen met vrienden, familie of je sportteam.
100 km Toer
Een uitdaging van Alkmaar naar Den Helder, prachtige tocht door Noord-Hollands landschap.
140 km Toer
Voor de getrainde sporter van Alkmaar naar Den Helder en met een lus terug naar Alkmaar.
140 km Cyclo
Maximaal 500 deelnemers strijden om de overwinning in de 1e Gran Fondo Thomas Dekker.
Gran Fondo Thomas Dekker, 24 augustus 2008
-
- Forum-lid
Moet dat verwende nest nu al een cyclo hebben? Tis toch godsgeklaagd. Misschien beter na een succesvolle carriere waar praatjes daadwerkelijk gaatjes gevuld hebben.
Doe dan eerst een Blijlevens classic ofzo. Of bv Maarten den Bakker of Hoffie, hebben er allemaal wel een verdiend.
Doe dan eerst een Blijlevens classic ofzo. Of bv Maarten den Bakker of Hoffie, hebben er allemaal wel een verdiend.
pas op! paaltje!
[quote="XLR8R"]Moet dat verwende nest nu al een cyclo hebben? (..)
Blijlevens (..) hebben er allemaal wel een verdiend.[/quote]
Daar sluit ik me volledig bij aan. Toch ga ik er bij zijn. Ik doe net alsof het De hel van Alkmaar heet.
Blijlevens (..) hebben er allemaal wel een verdiend.[/quote]
Daar sluit ik me volledig bij aan. Toch ga ik er bij zijn. Ik doe net alsof het De hel van Alkmaar heet.
ik weet niet of je het verdiend moet hebben om een tocht met je eigen naam te hebben. Ik vind dit soort cyclos dolle pret om te rijden, dus iedereen die soort tochten organiseert, verwelkom ik met open armen. Ik ben er bij op 24 Aug.
Live fast; die young. mijn blog
[quote="rob74"]ik weet niet of je het verdiend moet hebben om een tocht met je eigen naam te hebben. Ik vind dit soort cyclos dolle pret om te rijden, dus iedereen die soort tochten organiseert, verwelkom ik met open armen. Ik ben er bij op 24 Aug.[/quote]
Dat ben ik dan weer met jou eens. Al had een ander smoelwerk op de site mijn voorkeur gehad, maar ja, ik kom niet voor Thomas maar om zelf een lekker rondje te fietsen.
Dat ben ik dan weer met jou eens. Al had een ander smoelwerk op de site mijn voorkeur gehad, maar ja, ik kom niet voor Thomas maar om zelf een lekker rondje te fietsen.
[quote="GastheerG"]Je doet er echt alles aan om het voor mij ook leuk te maken [/quote]
Ook ik kan zeer gastvrij zijn. *buiging*
Maar zin om met mij mee te cy-clooien?
Ook ik kan zeer gastvrij zijn. *buiging*
Maar zin om met mij mee te cy-clooien?