wrote
[quote="lucnoa"]Misschien een domme vraag maar hoe krijgen jullie het klaar om een antwoord of reactie te geven op een tekst van iemand anders in het forum en die tekst in kaders te zetten met stippellijntjes ? (wrote)[/quote]
Zo bedoel je?
Als je onderaan het bericht kijkt van diegene die je wil quoten zie je een tekst "quote", druk daarop en er gaat een wereld open.
succes!
Zo bedoel je?
Als je onderaan het bericht kijkt van diegene die je wil quoten zie je een tekst "quote", druk daarop en er gaat een wereld open.
succes!
"Try not. Do or do not......there is no try"
[quote="andromeda"][quote="lucnoa"]Misschien een domme vraag maar hoe krijgen jullie het klaar om een antwoord of reactie te geven op een tekst van iemand anders in het forum en die tekst in kaders te zetten met stippellijntjes ? (wrote)[/quote]
Zo bedoel je?
succes![/quote]
Bedankt
Zo bedoel je?
succes![/quote]
Bedankt
- robbebopper
- Forum-lid HC
[quote="lucnoa"][quote="andromeda"][quote="lucnoa"]Misschien een domme vraag maar hoe krijgen jullie het klaar om een antwoord of reactie te geven op een tekst van iemand anders in het forum en die tekst in kaders te zetten met stippellijntjes ? (wrote)[/quote]
Zo bedoel je?
succes![/quote]
Bedankt
[/quote]
Leuk, een soort van "Droste-effect".
Zo bedoel je?
succes![/quote]
Bedankt
[/quote]
Leuk, een soort van "Droste-effect".
[quote="Scepticus"][quote="Scepticus"][quote="Scepticus"][quote="Scepticus"][quote="Scepticus"][quote="Scepticus"]
Echo![/quote]
Echo![/quote]
Echo![/quote]
Echo![/quote]
Echo![/quote]
Echo![/quote]
Echo!
Echo![/quote]
Echo![/quote]
Echo![/quote]
Echo![/quote]
Echo![/quote]
Echo![/quote]
Echo!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- de zwarten
- Forum-lid HC
http://www.clublaugh.com/es-items/712.swf
eigenlijk kan je hier alles in het forum oplossen met vierkante haken:
[ik wil wat speciaals zeggen] en nu zeg ik het ook [/ik wil wat speciaals zeggen]
als je nu 'i', 'b', 'quote', 'img', 'url=' invult, ipv 'ik wil wat speciaals zeggen', dan krijg je altijd wat speciaals. bij img moet je een internetlink naar een foto ertussen plakken, bij url= moet je een url tussen eerste vierkante haken invullen, blablabla.
Kijk gewoon even via de quoteknop naar de voorbeeldjes:
italic
the bold and the beautiful
daar is die [quote="Scepticus"]quote[/quote] weer!
nu een schoon fietske:
en de link ernaartoe.
Er zijn er vast wel nog... iemand?
eigenlijk kan je hier alles in het forum oplossen met vierkante haken:
[ik wil wat speciaals zeggen] en nu zeg ik het ook [/ik wil wat speciaals zeggen]
als je nu 'i', 'b', 'quote', 'img', 'url=' invult, ipv 'ik wil wat speciaals zeggen', dan krijg je altijd wat speciaals. bij img moet je een internetlink naar een foto ertussen plakken, bij url= moet je een url tussen eerste vierkante haken invullen, blablabla.
Kijk gewoon even via de quoteknop naar de voorbeeldjes:
italic
the bold and the beautiful
daar is die [quote="Scepticus"]quote[/quote] weer!
nu een schoon fietske:
en de link ernaartoe.
Er zijn er vast wel nog... iemand?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
Hoe plaats ik een afbeelding ,avatar.Het lukt me niet.