Sidi 2009
Preview van de nieuwe kleuren/collectie van Sidi.
Nieuwe kleuren Ergo 2, serie Vernice (hoogglans)
Nieuwe zwarte uitvoering van de Genius 6.6
Voor de rest wat nieuwe kleuren bij de Women uitvoeringen en de Zeta is Zephyr geworden, de Genius 5 is Genius 5 Pro geworden waarbij een vernieuwde Millenium 3 zool is toegepast.
Nieuwe kleuren Ergo 2, serie Vernice (hoogglans)
Nieuwe zwarte uitvoering van de Genius 6.6
Voor de rest wat nieuwe kleuren bij de Women uitvoeringen en de Zeta is Zephyr geworden, de Genius 5 is Genius 5 Pro geworden waarbij een vernieuwde Millenium 3 zool is toegepast.
"Try not. Do or do not......there is no try"
Betekent dit dat de oude modellen flink afgeprijsd zullen worden? (sorry voor deze "Nederlandse" vraag )
De zwarte uitvoering van de Genius 6.6 is niet nieuw; werd alleen niet in Nederland geïmporteerd (net zoals de halve maten van de 6.6 serie).
-
- Forum-lid
heb het model 6.6 ook halve maten ik heb 45 half nodig waar kan ik die kopen of bestellen.
cervelo
-
- Forum-lid
Die hoogglans Ergo 2 doen me echt enorm aan een foute mafiabaas denken...
Excuses als het al ergens genoemd is, maar klopt het dat de 'halve maten' van Sidi hetzelfde zijn als de 'hele maten', alleen dan als een bredere uitvoering? Ik meen dat ergens gezien te hebben.
Dus een 45,5 heeft dezelfde lengte als een 45, alleen dan breder? Op de Sidi-site wordt dat mij niet geheel duidelijk. Ik heb wel gezien dat lang niet elk model in halve maten verkrijgbaar is. Ik heb behoorlijk brede voeten en vraag mij af of het zin heeft om Sidi's te gaan passen. Alvast bedankt!
Dus een 45,5 heeft dezelfde lengte als een 45, alleen dan breder? Op de Sidi-site wordt dat mij niet geheel duidelijk. Ik heb wel gezien dat lang niet elk model in halve maten verkrijgbaar is. Ik heb behoorlijk brede voeten en vraag mij af of het zin heeft om Sidi's te gaan passen. Alvast bedankt!
De verwarring kan ik me voorstellen, ik ben zelf ook in de markt voor Sidi's en lees veel tegenstrijdigheden. In de Veltec catalogus staat letterlijk:
"1/2 sizes - Als een Normal leest net te groot of klein is, kan je gebruik maken van halve maten. Deze hebben, vergeleken met de Normal leest, zowel een andere lengte als breedte.
Mega - Deze leest is volumineuzer. Fietsers met een hoge wreef vinden in deze leestvorm een comfortabele schoen."
De halve maten zouden dus ook iets breder moeten zijn. Vermoedelijk kun je niet echt spreken van een breedtemaat, maar zijn ze gewoon iets ruimer (lees: minder Italiaans) geproportioneerd dan de vrij smalle normals. Over de Mega heb ik wel gelezen in reviews e.d. dat ze een stuk ruimer zitten, dus in de hoogte (wreef) maar ook bij de hielen.
"1/2 sizes - Als een Normal leest net te groot of klein is, kan je gebruik maken van halve maten. Deze hebben, vergeleken met de Normal leest, zowel een andere lengte als breedte.
Mega - Deze leest is volumineuzer. Fietsers met een hoge wreef vinden in deze leestvorm een comfortabele schoen."
De halve maten zouden dus ook iets breder moeten zijn. Vermoedelijk kun je niet echt spreken van een breedtemaat, maar zijn ze gewoon iets ruimer (lees: minder Italiaans) geproportioneerd dan de vrij smalle normals. Over de Mega heb ik wel gelezen in reviews e.d. dat ze een stuk ruimer zitten, dus in de hoogte (wreef) maar ook bij de hielen.
Dank voor de reacties. Ik had inderdaad zoiets opgevangen als LVGH schrijft. Toch raar dan. Van die Mega's was ik op de hoogte, alleen de keuze wordt dan erg beperkt. Ik zal de normale modellen het beste toch eens een keer passen als ik bij m'n FM ben.