Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Oakley M-Frame pootje afgebroken

krachtpatsertje
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 jun 2007 20:59

krachtpatsertje 28 jun 2008 16:16

Van mijn Oakley M-Frame is het pootje afgebroken.
Het montuur was al erg slecht aan het worden met hier een daar een scheurtje.

Zou dit ook nog onder de garantie vallen? Want er zit toch levenslange garantie op.

Of moet ik op zoek gaan naar een nieuw montuur?

furk
Forum-lid
Berichten: 165
Lid geworden op: 29 aug 2007 20:14

furk 28 jun 2008 16:37

Ik zou altijd proberen. Oakley heeft een reputatie hoog te houden. Daarnaast zal je het nog verbazen hoe coulant grote fabrikanten zijn. Mensen willen dat nog weleens vergeten, omdat ze meestal eerst teruggaan naar de winkel waar ze het product gekocht hebben. Daar heerst echter een kruideniersmentaliteit. Ik zou eerst contact opnemen met de oakleydealer/distributeur in Nederland en daar je verhaal uitleggen.

Als dat niets oplevert, kun je je frame nog altijd lijmen met 2/componentenlijm of zelfs met secondenlijm. Toen mijn M/frame brak, heb ik met succes kunnen lijmen. Heeft het nog een jaar volghouden. Totdat ik m bij de Amstel Gold Race met mijn verkleumde poten gesoigneerd in mijn nek wilde plaatsen en ie op de grond viel en werd overreden. RIP

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 28 jun 2008 21:04

Oakley heeft al jaren geen levenslange garantie meer. 2 jaar is dat nu. + dat je een originele aankoopbon moet hebben, Pech voor de e-bayers.

pinaray
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 17 apr 2006 19:22

pinaray 01 jul 2008 10:36

Furk schreef:Ik zou altijd proberen. Oakley heeft een reputatie hoog te houden. Daarnaast zal je het nog verbazen hoe coulant grote fabrikanten zijn. Mensen willen dat nog weleens vergeten, omdat ze meestal eerst teruggaan naar de winkel waar ze het product gekocht hebben. Daar heerst echter een kruideniersmentaliteit. Ik zou eerst contact opnemen met de oakleydealer/distributeur in Nederland en daar je verhaal uitleggen.

Als dat niets oplevert, kun je je frame nog altijd lijmen met 2/componentenlijm of zelfs met secondenlijm. Toen mijn M/frame brak, heb ik met succes kunnen lijmen. Heeft het nog een jaar volghouden. Totdat ik m bij de Amstel Gold Race met mijn verkleumde poten gesoigneerd in mijn nek wilde plaatsen en ie op de grond viel en werd overreden. RIP
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat lijmen, ik heb dat ook geprobeerd maar mij lukt het niet. Zeker als ik dat rubbertje over het pootje wil doen.

xlr8r
Forum-lid
Berichten: 754
Lid geworden op: 26 jul 2005 01:26

xlr8r 01 jul 2008 20:38

ik heb een erg vriendelijke opticien die garant staat voor alle problemen met mijn oakley maar ik betaal ook wel de hoofdprijs voor een mframe op sterkte
pas op! paaltje!

Plaats reactie