Gisteravond laat thuis gekomen en ik was blij verrast de nieuwe Fiets te zien liggen! En heb 'm voordat ik ben gaan slapen, even door gebladerd.
Ik kon het niet laten om het artikel van Harold Knebel te lezen. Wat een ontzettend leuke maar vooral sportieve kerel! En, hij heeft smaak!
Heb je z'n verzameling fietsen gezien?!!
Wauw, een SuperSix, een BMC voor maar vooral 4 Litespeeds!! En degene die mij kennen, dat was dwijlen geblazen.
Leuk om te lezen dat hij tussen de bedrijven door toch z'n kilometers wil maken en dat hij, als een goed manager betaamt, met de mannen meefietst. Z'n benen scheert (en hoofd?) en zelfs 1,5 uur met een ipod naast Menchov op de rollers meefietst. Kijk, das nou modern leiding geven!
En dat voor een ex-bankdirecteur. Ik ken er een paar, nou ik kan je verzekeren; die zijn verre van modern en nog veel minder sportief. Klasse.
Als je het mij vraagt, komt het vast goed met de Rabo Wielerploeg, aan Harold zal het zeker niet liggen.
Fiets juli
-
- Forum-lid HC
Wat mij betreft mist Fiets vaker de boot en lees ik het alleen nog in de bibliotheek. Zeker geld niet waard. Geef mij maar Tour ondanks de advertenties.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Blaadje beginnen? Er is duidelijk nog een niche onder wielerminnende lezers. Niets ten nadele van Fiets overigens; ieder z'n insteek.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
G, ik ben het met je eens. Dat artikel had beter gekund. Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat wij van het forum natuurlijk erg verwend zijn met jouw topklasse foto's en jouw prettig en leuke manier van schrijven.
Aan de andere kant, waarom niet contact met jou gezocht?!
Toch maar eens blad Tour kopen binnenkort!
Aan de andere kant, waarom niet contact met jou gezocht?!
Toch maar eens blad Tour kopen binnenkort!
Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid
Terzijde: er is hier ook een aantal mensen dat het forum en het blad gelijk stelt...vooral als het gaat om kritiek op een zekere handelaar.
Ik lees graag De Muur, maar goede reportages, essays of proza over de fietsbeleving van types zoals wij mis ik vaak ook daar.
Maar ik zal dit topic niet verder vervuilen; het gaat tenslotte om het laatste nummer van Fiets.
Ik lees graag De Muur, maar goede reportages, essays of proza over de fietsbeleving van types zoals wij mis ik vaak ook daar.
Maar ik zal dit topic niet verder vervuilen; het gaat tenslotte om het laatste nummer van Fiets.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
[quote="GastheerG"][quote="maurice"]Een moderne redactie van moderne media moet managen en dirigeren en ze moeten de beste content halen waar die op dat moment is.
Belangrijkste is dat je in een moderne samenleving niet alles zelf moet willen doen. En het is niet nodig want met de moderen hulpmiddelen is snel zichtbaar waar wat het best te halen valt.
Maar als je het zelf niet kan (of een ander kan het beter) dan regel je iemand! En ik zal je zeggen dat ik wel 5 fotografen mee had kunnen nemen! De amateurfotografen stonden in de rij om mee te gaan!
Die allemaal dat een keer wilde proberen en allemaal hun beste foto´s gratis beschikbaar wilde stellen.
Vinden een hoop fotoamateurs namelijk leuk als HUN foto´s in een blaadje komen.[/quote]
Kijk, daar houd ik van! Duidelijke taal.
Ben het met je eens G.
Belangrijkste is dat je in een moderne samenleving niet alles zelf moet willen doen. En het is niet nodig want met de moderen hulpmiddelen is snel zichtbaar waar wat het best te halen valt.
Maar als je het zelf niet kan (of een ander kan het beter) dan regel je iemand! En ik zal je zeggen dat ik wel 5 fotografen mee had kunnen nemen! De amateurfotografen stonden in de rij om mee te gaan!
Die allemaal dat een keer wilde proberen en allemaal hun beste foto´s gratis beschikbaar wilde stellen.
Vinden een hoop fotoamateurs namelijk leuk als HUN foto´s in een blaadje komen.[/quote]
Kijk, daar houd ik van! Duidelijke taal.
Ben het met je eens G.
Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid
Jongens, we hebben het hier over een toertocht. Een hele zware. Zo zwaar zelfs dat ik hem zeker nooit zal kunnen uitrijden. Ook niet willen trouwens. Ik heb genoten van jullie verslagen van de voorbereiding en nog meer van de de dag zelf. Zowel in woord, maar meer nog in beeld. Maar maak het nou niet belangrijker als het is.