Ik overweeg een Pro stuur aan te schaffen, maar wat ik niet kan opmaken
is of deze sturen geschikt zijn om campagnolo op te monteren. m.a.w. heeft dit stuur aan beide zijden kabelgleuven? Iemand ervaring met deze combinatie?
Pro sturen
http://www.pro-bikegear.nl/publish/cont ... ducts.html
Staat alle info op over de diverse Pro componenten, let wel het is onderdeel van Shimano Benelux dus het kan zijn dat eea niet op Campa is afgestemd.
Staat alle info op over de diverse Pro componenten, let wel het is onderdeel van Shimano Benelux dus het kan zijn dat eea niet op Campa is afgestemd.
Dat is geen geel! Dit is geel!
Net alsof dat uitmaakt. Ritchey sturen zijn dat bijv. ook niet en er zijn legio Campa rijders met Ritchey sturen...Staat alle info op over de diverse Pro componenten, let wel het is onderdeel van Shimano Benelux dus het kan zijn dat eea niet op Campa is afgestemd.
Haal dan meteen die Shimano shim tussen je voorderailleur vandaan
GastheerG schreef:Nu ik weet dat er een link is tussen Shimano en Pro ga ik direct na het ontbijt het Pro stuur van een van m´n fietsen halen. Dat ik daar mee rond heb kunnen rijden:rolleye:
:D
Zo zie je maar weer, princiepes zijn er om overboord te zetten. Zonder dat je het wist was je blij, nu weet je het: niet meer blij... :/ tja, dat gaat weer geld kosten en de fietsenboer lacht weer
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Je moet gewoon van alle onderdelenfabrikanten de beste onderdelen gebruiken
Dat Pro en campa verhaal vind ik niet interessant. Wat ik nu wel weet, tenminste dat meen ik op te maken uit de reactie van Havana dat ook Ritchey geen 2e kabelgleuf heeft om zo de kabels van Campa shifters weg te werken.
Ik fiets na vele jaren Shimano voor het eerst met Campagnolo en dat loop je
tegen onwetendheden aan. Ik wil een ander stuur momteren, en vraag me af of
het hinderlijk voor de handen is als die 2e kabel die aan de achterzijde loopt
niet via een kebelgleuf loopt, maar gewoon tegen het stuur is geplakt.
Iemand hier specifieke ervaringen mee?
Ik fiets na vele jaren Shimano voor het eerst met Campagnolo en dat loop je
tegen onwetendheden aan. Ik wil een ander stuur momteren, en vraag me af of
het hinderlijk voor de handen is als die 2e kabel die aan de achterzijde loopt
niet via een kebelgleuf loopt, maar gewoon tegen het stuur is geplakt.
Iemand hier specifieke ervaringen mee?