Problemen met medische verklaring Marmotte
Geplaatst: 25 jun 2008 11:42
Ik heb onze fietsgroep (17 man) ingeschreven voor de Marmotte van dit jaar. Dit heb ik gedaan via de officiele website. Alle formulieren toegestuurd in PDF, incluis de medische verklaringen van de groep, betaald etc. Alles is keurig geregeld, op éen punt na.
Als ik de bevestiging via de officiele site nakijk krijg ik de volgende melding;
Pieces à fournir :
Votre inscription est incomplète.
Vous devez nous envoyer votre certificat medical ou copie de licence
en indiquant le n° client xxxxx à defaut vous serez inscrit en randonneur.
Dat betekent dus dat de inscrijving niet compleet is en dat ze ofwel een medische verklaring ofwel een licentie nodig hebben, met je Clientnummer erop vermeld. En dat je anders standaard ingeschreven wordt in randonneur. Dit wil volgens mij zeggen dat je dant de tocht een of twee dagen eerder moet rijden.
Ik heb op de site gezien door wat andere inschrijfnummers in te voeren, dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben.
Ik heb de organisatie al gemaild, en de medische verklaringen opnieuw toegestuurd (in pdf) maar nu de clientnummers op de verklaring gezet. Maar krijg geen reactie terug.
Ik neem de medische verklaringen in ieder geval mee en probeer het in Frankrijk op te lossen.
Wie heeft dit probleem ook? en hoe heb je het opgelost?
Als ik de bevestiging via de officiele site nakijk krijg ik de volgende melding;
Pieces à fournir :
Votre inscription est incomplète.
Vous devez nous envoyer votre certificat medical ou copie de licence
en indiquant le n° client xxxxx à defaut vous serez inscrit en randonneur.
Dat betekent dus dat de inscrijving niet compleet is en dat ze ofwel een medische verklaring ofwel een licentie nodig hebben, met je Clientnummer erop vermeld. En dat je anders standaard ingeschreven wordt in randonneur. Dit wil volgens mij zeggen dat je dant de tocht een of twee dagen eerder moet rijden.
Ik heb op de site gezien door wat andere inschrijfnummers in te voeren, dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben.
Ik heb de organisatie al gemaild, en de medische verklaringen opnieuw toegestuurd (in pdf) maar nu de clientnummers op de verklaring gezet. Maar krijg geen reactie terug.
Ik neem de medische verklaringen in ieder geval mee en probeer het in Frankrijk op te lossen.
Wie heeft dit probleem ook? en hoe heb je het opgelost?