Hoi
Aankomende zaterdag ben ik Ein-de-lijk weer in de gelegenheid om een toertocht te gaan fietsen.
Op de site van de NTFU kom ik de volgende suggesties tegen:
Tour de Force - Barneveld, 150 km
Naaldentocht - Soest, 150 km
Golden Raandtocht - Haren (gn), 125 km
Fietsturfroutetocht - Gorredijk, 150 km
Kan iemand wat zeggen over de genoemde tochten, of is er iemand met een goed alternatief voor zaterdag de 14e?
Ik wil graag veel km's maken, maar niet te lang in de auto zitten (vanuit Twente)
bedankt!
welke tocht 14 juni
-
- Forum-lid HC
Ik zou zeggen voor veel kilometers moet je naar Ravenstein, de 13-Heuvelentocht 215 km.
Wel iets verder vanuit Twente maar is te doen, goed georganiseerde tocht met op het einde de nodige klimmen rondom Groesbeek. Duidelijk gepijld en een mooie omgeving.
Mocht je dit toch te ver vinden, dan zou ik kiezen voor Barneveld.
Wel iets verder vanuit Twente maar is te doen, goed georganiseerde tocht met op het einde de nodige klimmen rondom Groesbeek. Duidelijk gepijld en een mooie omgeving.
Mocht je dit toch te ver vinden, dan zou ik kiezen voor Barneveld.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
[quote="colnagofreak"]Ik zou zeggen voor veel kilometers moet je naar Ravenstein, de 13-Heuvelentocht 215 km.
Mocht je dit toch te ver vinden, dan zou ik kiezen voor Barneveld.[/quote]
Yep...! Inderdaad een aanrader...!
http://www.stalenros.nl/home/1
Mocht je dit toch te ver vinden, dan zou ik kiezen voor Barneveld.[/quote]
Yep...! Inderdaad een aanrader...!
http://www.stalenros.nl/home/1
"Afstappen is geen optie"
-
- Forum-lid HC
Ja en nee, er is geen echte bevoorrading wel wat drinken en een reepje maar daar kun je niet heel de dag op rijden, maar wel controle's in cafe-restaurant waar je de bidons kan vullen, en natuurlijk koffie met appelgebak kan bestellen.
De rest zal jezelf mee moeten meenemen, wat overigens normaal is met dit soort tochten.
De rest zal jezelf mee moeten meenemen, wat overigens normaal is met dit soort tochten.
-
- Forum-lid HC
Zelf vandaag de 13 Heuvelentocht wel gereden, het belangrijkste het was in tegenstelling tot de weersvoorspellingen de gehele dag droog!
Verder was de tocht echt perfect uitgepijld, de tocht is bijna de gehele dag vlak, de eerste klim krijg je pas na 160 km en bij 190 km heb je ze al weer gehad.
Met 225 km op de teller, en een gemiddelde van net boven de 30 was het weer een mooie dag.
Verder was de tocht echt perfect uitgepijld, de tocht is bijna de gehele dag vlak, de eerste klim krijg je pas na 160 km en bij 190 km heb je ze al weer gehad.
Met 225 km op de teller, en een gemiddelde van net boven de 30 was het weer een mooie dag.
Hey Colnago!
Ik was er ook. Zelfde verhaal. Gemiddeld 31, veel te hard gestart. Na 120 km stond er 33km/uur op de teller.
Was een mooie tocht met verraderlijke klimmetjes die ik niet kende (oude holleweg onder andere..)
Het was de moeite waard!
Ik was er ook. Zelfde verhaal. Gemiddeld 31, veel te hard gestart. Na 120 km stond er 33km/uur op de teller.
Was een mooie tocht met verraderlijke klimmetjes die ik niet kende (oude holleweg onder andere..)
Het was de moeite waard!
Opgeven is geen optie!
-
- Forum-lid HC
De oude Holleweg is verplichte kost bij toertochten in deze omgeving!