LiveStrong kleding van Lance armstrong (lance armstrong foun
-
- Forum-lid
Hoi,
Ik wil een compleet setje kopen van de kleding van Lance arnmstrong (lance armstrong foundation), dus de Live Strong kleding met de kleuren geel/zwart. Ik zit alleen met het probleem welke maat ik moet kiezen. Ik heb laatst een dure broek van 150 euro in de maat L aan gehad en die zat me lekker strak en goed. De zelfde broek in XL zat bij de benen niet goed, te wijd zeg maar. Ik heb van maar spijkerbroek maat 34 en T-Shirt meestal XL, maar dan zit de T-Shirt ruim wat ik wel fijn vind, maar mij wielrenners shirt mag best wat strakke zitten. Gewone witte T-Shirt voor onder een overhemd of trui heb ik in maat L (Kwaliteit shirt van de Hema) die zitten gewoon goed zeg maar en kan ik normaal in de broek hebben. Hoe zit dat met die Amerikaanse maten, valt dat groter of kleiner?
Heeft de broek van de LiveStrong kleding ook bretels? Ik wil dat wel graag, maar kan het nergens weer vinden bij de beschrijving.
Ik heb nu een broek van AGU in de maat XP zonder bretels, maar die moet ik steeds aan de pijpen terug trekken en zit mij dus niet fijn. Ook de bretels mis ik erg! Mijn shirt is van het merk LORINI in de maat 10, maar waar de maat 10 voor staat weet ik niet? Ik heb het toen bij het kopen ook gevraagd, maar men wist dat niet? Moet ook zeggen dat het shirt mij te lang is maar verder wel redelijk ruim zit, dus wat kleiner mag die wel.
Ik ben trouwens 1 meter 88 lang en weeg 81 kilo. Moet wel zeggen dat ik wegens een operatie ben afgevallen en dat er waarschijnlijk nog wel een paar kilos weer bij komen, maar zeker weten doe ik dat niet natuurlijk. Denk trouwens dat ik nu een mooi gewicht heb bij mijn lengte toch?
Het gaat om onderstaande broek en shirt:
Broek:
Link LiveStrong Broek
Shirt:
Link LiveStrong Shirt
Wie heeft hier ervaring mee met het kopen in de USA? Ik wil deze set zo graag, maar twijfel over de maten???
Weet iemand ook toevallig hoe het zit als je bv. Met een creditkaart betaald moet je dan nog extra kosten betalen voor de wisselkoers of word het bedrag alleen omgerekend in euros + verzendkosten en dat is het dan? Ik heb er geen ervaring mee, hoe gaat dat?
Alvast hartelijk dank voor je advies en hulp!
Ik wacht met veel interesse je antwoord af.
Met vriendelijke groet,
Vjenne-Racer
Ik wil een compleet setje kopen van de kleding van Lance arnmstrong (lance armstrong foundation), dus de Live Strong kleding met de kleuren geel/zwart. Ik zit alleen met het probleem welke maat ik moet kiezen. Ik heb laatst een dure broek van 150 euro in de maat L aan gehad en die zat me lekker strak en goed. De zelfde broek in XL zat bij de benen niet goed, te wijd zeg maar. Ik heb van maar spijkerbroek maat 34 en T-Shirt meestal XL, maar dan zit de T-Shirt ruim wat ik wel fijn vind, maar mij wielrenners shirt mag best wat strakke zitten. Gewone witte T-Shirt voor onder een overhemd of trui heb ik in maat L (Kwaliteit shirt van de Hema) die zitten gewoon goed zeg maar en kan ik normaal in de broek hebben. Hoe zit dat met die Amerikaanse maten, valt dat groter of kleiner?
Heeft de broek van de LiveStrong kleding ook bretels? Ik wil dat wel graag, maar kan het nergens weer vinden bij de beschrijving.
Ik heb nu een broek van AGU in de maat XP zonder bretels, maar die moet ik steeds aan de pijpen terug trekken en zit mij dus niet fijn. Ook de bretels mis ik erg! Mijn shirt is van het merk LORINI in de maat 10, maar waar de maat 10 voor staat weet ik niet? Ik heb het toen bij het kopen ook gevraagd, maar men wist dat niet? Moet ook zeggen dat het shirt mij te lang is maar verder wel redelijk ruim zit, dus wat kleiner mag die wel.
Ik ben trouwens 1 meter 88 lang en weeg 81 kilo. Moet wel zeggen dat ik wegens een operatie ben afgevallen en dat er waarschijnlijk nog wel een paar kilos weer bij komen, maar zeker weten doe ik dat niet natuurlijk. Denk trouwens dat ik nu een mooi gewicht heb bij mijn lengte toch?
Het gaat om onderstaande broek en shirt:
Broek:
Link LiveStrong Broek
Shirt:
Link LiveStrong Shirt
Wie heeft hier ervaring mee met het kopen in de USA? Ik wil deze set zo graag, maar twijfel over de maten???
Weet iemand ook toevallig hoe het zit als je bv. Met een creditkaart betaald moet je dan nog extra kosten betalen voor de wisselkoers of word het bedrag alleen omgerekend in euros + verzendkosten en dat is het dan? Ik heb er geen ervaring mee, hoe gaat dat?
Alvast hartelijk dank voor je advies en hulp!
Ik wacht met veel interesse je antwoord af.
Met vriendelijke groet,
Vjenne-Racer
er staat een tabelletje met de borstomvang op die site. Als je geen andere info vind, ga daar dan maar vanuit. Het bedrag dat je aan het einde van de transactie afrekend via de betaalsite wordt omgerekend naar € en dat betaal je. Of jouw bank vervolgens daar nog een opslag bovenop zet, wellicht. Kun je even navragen bij je bank. Je zult wellicht nog invoer rechten + btw moeten betalen. Maar daar moet je eens even naar zoeken op het forum want daar gaan wel een paar onderwerpen over.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
HenkV,
Bedankt voor je antwoord! Alleen heb ik nog geen compleet antwoord op mijn vragen helaas...... Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben en mij nog wat meer info kunnen geven?
Alvast bedankt voor de moeite!
Bedankt voor je antwoord! Alleen heb ik nog geen compleet antwoord op mijn vragen helaas...... Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben en mij nog wat meer info kunnen geven?
Alvast bedankt voor de moeite!
Ik zou als het om kleding gaat altijd in de buurt een fietsenmaker zoeken die het heeft hangen. Weet je zeker dat het past. En dan natuurlijk ook bij die fietsenmaker de kleding kopen en niet op internet bestellen, maar daar zijn al genoeg discussies over geweest
-
- Forum-lid
amro schreef:Ik zou als het om kleding gaat altijd in de buurt een fietsenmaker zoeken die het heeft hangen. Weet je zeker dat het past. En dan natuurlijk ook bij die fietsenmaker de kleding kopen en niet op internet bestellen, maar daar zijn al genoeg discussies over geweest
Dit ben ik van harte met je eens, Amro, maar de vraag blijft natuurlijk of deze kleding ook in Nederland verkrijgbaar is? Indien dit niet het geval is, ben je tot het internet veroordeeld. Ik heb de kleding in Nederland nog nergens zien hangen. Jij (of een ander forumlid) wel?
In Den Haag weet ik een fietsenwinkel waar ze ze veel van die Livestrong/Nike kleding hebben hangen. Of hadden, de laatste keer dat ik daar was is alweer 1,5 maand geleden. Die kleding was toen ook nog eens in de aanbieding. Is alleen niet mijn meest favoriete winkel, Mammoet. Maar ook dat is een andere discussie
Gezien je locatie is dat nogal uit de route...
Gezien je locatie is dat nogal uit de route...
@Vjenne-Racer
Bespaar je de rit naar den Haag de kleding die je zoekt hebben ze zeker niet bij Mammoet tenminste de laatste keer dat ik er was ( 4 weken geleden) ze hebben nog wel wat (windvangers en broeken) in zwart.
t,s jammer dat de shirts niet in Nederland te koop zijn, anders was ik ook wel geïnteresseerd.
Bespaar je de rit naar den Haag de kleding die je zoekt hebben ze zeker niet bij Mammoet tenminste de laatste keer dat ik er was ( 4 weken geleden) ze hebben nog wel wat (windvangers en broeken) in zwart.
t,s jammer dat de shirts niet in Nederland te koop zijn, anders was ik ook wel geïnteresseerd.
-
- Forum-lid
Allemaal bedankt voro jullie reacties! Ik maak dus op dat niemand er ervaring mee heeft? Ik wil die set wel graag bestellen, maar ja de maten wleke moet ik hebben???
-
- Forum-lid
johnnieb, IK heb de site afgezocht, maar kan de kleding niet vinden helaas....... Hoe weet je dat ze die kleding daar hebben?
Bedankt voor je tip trouwens!
Bedankt voor je tip trouwens!
Volgens mij wordt één en ander hier door elkaar gehaald. Je hebt enerzijds de nike 10//2 lijn van Nike, die door Nike verdeeld wordt via haar commercieel netwerk (met lokale FM's) en anderzijds de livestrong lijn, die enkel via de Lance Armstrong Foundation verdeeld wordt.
M.a.w. Nike 10//2 kledij vind je bij de FM, Livestrong enkel via internet bij LAF te bestellen. De LAF werkt, zoals Lance, zeer professioneel.
De livestrong broek bestaat volgens mij niet in bib-versie.
Wat tenslotte de maat betreft, aangezien de livestrong kledij van Nike is, zou ik vóór online te bestellen bij de FM gewoon Nike-kledij passen.
M.a.w. Nike 10//2 kledij vind je bij de FM, Livestrong enkel via internet bij LAF te bestellen. De LAF werkt, zoals Lance, zeer professioneel.
Wat tenslotte de maat betreft, aangezien de livestrong kledij van Nike is, zou ik vóór online te bestellen bij de FM gewoon Nike-kledij passen.
-
- Forum-lid
ycapi schreef:Volgens mij wordt één en ander hier door elkaar gehaald. Je hebt enerzijds de nike 10//2 lijn van Nike, die door Nike verdeeld wordt via haar commercieel netwerk (met lokale FM's) en anderzijds de livestrong lijn, die enkel via de Lance Armstrong Foundation verdeeld wordt.
Bedankt voor je antwoord! Heb jij ervaring met nike kleding? Zo ja, valt het groot of klein uit?