Iemand die met mij trainingsronden wil maken op of rondom de Posbank? Ik ben aardig bekend in dit gebied en kan ook redelijk de heuveltjes op komen.
Zin in een lekker tempo en lekker zweten? Meld je even en we gaan ervoor! Doordeweekse avonden of een keer in het weekend behoren allemaal tot de mogelijkheden.
Gr,
Erwin.
Trainen op/rondom de Posbank!
-
- Forum-lid
De jacht is mooier dan de vangst!
-
- Forum-lid
Je hebt PM!
-
- Forum-lid
Lijkt me leuk, ik ben recentelijk naar Arnhem verhuisd en op het trainen weer op sinds ik student meer ben.
Gedurende het weekend is zeker goed.
Gedurende het weekend is zeker goed.
-
- Forum-lid
Leuk! Laat het even weten via een PM (Personal Message).
Een leuke opwarmer vlak voor de posbank(er zijn er natuurlijk meerdere) maar deze kwam ik op het spoor door een tip van mijn zus.
Start : Tunneltje/viaduct bij Willemeen, Paul krugerstraat op, kruising rechtdoor, Jacob Cremerstraat, doorfietsen tot kruising dan linksaf Hommelseweg op, daarna rechts afslaan iets voorbij het tankstation naar de Weg naar de stenen tafel.
Deze klim loop wel lekker, mits weinig verkeer, je kan ook starten onderaan bij de Hommelsepoort. Maar dit wegdek is niet zo best.
Start : Tunneltje/viaduct bij Willemeen, Paul krugerstraat op, kruising rechtdoor, Jacob Cremerstraat, doorfietsen tot kruising dan linksaf Hommelseweg op, daarna rechts afslaan iets voorbij het tankstation naar de Weg naar de stenen tafel.
Deze klim loop wel lekker, mits weinig verkeer, je kan ook starten onderaan bij de Hommelsepoort. Maar dit wegdek is niet zo best.
Sensa