Aangename kennis
-
- Forum-lid
Ek is van Suid Afrika. Mag mens in Engels skryf op hierdie forum?
-
- Forum-lid HC
Van mij wel, maar zo is het ook goed je spelling valt hier bij sommige forrumers geen eens op!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
[quote="colnagofreak"]Van mij wel, maar zo is het ook goed je spelling valt hier bij sommige forrumers geen eens op! [/quote]
Hahaha! Briljant!
Van mij mag je ook in het Zuid-Afrikaans schrijven, zit inderdaad niet zoveel verschil in met degene die in het Nederlands proberen te schrijven
Hahaha! Briljant!
Van mij mag je ook in het Zuid-Afrikaans schrijven, zit inderdaad niet zoveel verschil in met degene die in het Nederlands proberen te schrijven
[quote="kleingiant"]Ek is van Suid Afrika. Mag mens in Engels skryf op hierdie forum?[/quote]
Hey,
Be my guest at least. You are more then welcome. I have got two South African collegues. So in case you can find the words in English you can always try in South African language (response times may vary ).
Regards, Zorro
Hey,
Be my guest at least. You are more then welcome. I have got two South African collegues. So in case you can find the words in English you can always try in South African language (response times may vary ).
Regards, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
[quote="Moustache"][quote="colnagofreak"]Van mij wel, maar zo is het ook goed je spelling valt hier bij sommige forrumers geen eens op! [/quote]
Hahaha! Briljant!
Van mij mag je ook in het Zuid-Afrikaans schrijven, zit inderdaad niet zoveel verschil in met degene die in het Nederlands proberen te schrijven [/quote]
Ok- mmm... ek verstaan min! Hierbo het n grappie gebeur, maar ek sal dit seker eers later vanaand snap! Gaan tog probeer!
so in kort - is die antwoord NEE? Nie in Engels?
Hahaha! Briljant!
Van mij mag je ook in het Zuid-Afrikaans schrijven, zit inderdaad niet zoveel verschil in met degene die in het Nederlands proberen te schrijven [/quote]
Ok- mmm... ek verstaan min! Hierbo het n grappie gebeur, maar ek sal dit seker eers later vanaand snap! Gaan tog probeer!
so in kort - is die antwoord NEE? Nie in Engels?
-
- Forum-lid
[quote="ZorroI"][quote="kleingiant"]Ek is van Suid Afrika. Mag mens in Engels skryf op hierdie forum?[/quote]
Hey,
Regards, Zorro[/quote]
Thanks Zorro! The Afrikaans is close, but somehow there is still a lot I don't understand. Maybe you can help when I get stuck.
Hey,
Regards, Zorro[/quote]
Thanks Zorro! The Afrikaans is close, but somehow there is still a lot I don't understand. Maybe you can help when I get stuck.
-
- Forum-lid
[quote="colnagofreak"]Van mij wel, maar zo is het ook goed je spelling valt hier bij sommige forrumers geen eens op! [/quote]
Goud!
Goud!