Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Rasmussen tour 2008?

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 23 mei 2008 11:38

Michael Rasmussen kondigde verleden jaar aan om gewoon aan de start te staan van de Tour de France.
Laten we hopen dat dit gaat lukken!
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

corniel
Forum-lid HC

corniel 23 mei 2008 11:58

Volgens mij moet ie dan in een ploeg worden opgenomen die hem vervolgens meeneemt. Dat zijn twee punten die ik niet zomaar gerealiseerd zie worden. Tel daarbij op dat daarna de ASO niet moeilijk moet gaan doen ("Jullie willen Rasmussen meenemen, blijf dan maar thuis"), dus ik vrees dat die kans 0,01% is.

En dat vind ik zeer jammer. Mensen die mij wel eens hebben zien fietsen weten dat ik me graag mag hullen in een Rabobank bolletjestrui met zijn naam er op. En dat is om dat ik fan ben van de Rasmussen!

seger
Forum-lid

seger 23 mei 2008 11:58

Zit ie in een ploeg die aan de tour meedoet dan? Volgens mij niet, en ik denk ook niet dat iemand hem zal aannemen voor de tour. Dan zal de ASO die ploeg namelijk direct van de deelnemerslijst schrappen. Volgens mij zei hij dat gewoon in het kader van: "ik ben onschuldig, dus waarom zou ik niet deelnemen?" Ik zeg: hij is er niet bij dit jaar.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 23 mei 2008 12:46

Ligt eraan bij welke ploeg. Als hij zou kunnen binnenkomen bij een ploeg als Saunier Duval, dan zou hij bij goede conditie zo worden meegenomen. Maar bij veel andere ploegen maakt hij geen schijn van kans. Het is de eerste keer dat ik het een prettig idee vind dat er ploegen zijn die 'verdachten' een contract aanbieden.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 23 mei 2008 14:53

Rasmussen heeft verleden jaar enorm veel negatieve publiciteit gemaakt omtrent doping en wielrennen. Of het nu allemaal waar is of niet, dat is voor ASO irrelevant. Ze willen geen renner waar een luchtje aanhangt in hun evenement hebben. Ik denk dat het ook niet helpt asl Rasmussen bij een Franse ploeg tekent. Dan mag die ploeg toch alleen maar starten als ze die rasmussen toch maar vooral thuislaten.
Live fast; die young. mijn blog

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 23 mei 2008 17:48

rob74 schreef:Ze willen geen renner waar een luchtje aanhangt in hun evenement hebben.

Virenque is dan zeker de uitzondering die de regel bevestigd?? Die heeft altijd mogen meedoen. Sterker nog, hij loopt nu rond als pr-man voor de de tour. Die fransen hebben gewoon boter op hun hoofd......
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 23 mei 2008 17:59

Deelname van Joop Zoetemelk aan de Tour is net zo zeker als de deelname van Rasmussen.
Niet dus!

Je kent hun houding tav dopingzondaren of verdachten daarvan, wat mij betreft sluiten dit topic. Echt onzin.
Niets is wat het lijkt..

bassie10
Forum-lid

bassie10 23 mei 2008 19:55

maurice schreef:Deelname van Joop Zoetemelk aan de Tour is net zo zeker als de deelname van Rasmussen.
Niet dus!

Je kent hun houding tav dopingzondaren of verdachten daarvan, wat mij betreft sluiten dit topic. Echt onzin.

sinds wanneer wordt rasmussen van dopinggebruik verdacht?
diessens fietserke

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 23 mei 2008 20:02

Astana zou in principe ook niet aan de Giro mee mogen doen uiteindelijk dus wel.
In dit wielerwereldje weet je het dus maar nooit.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

campasuper
Forum-lid

campasuper 23 mei 2008 20:15

Het wordt nog gezellig in de tour als alle "dopingverdachten" met elkaar een feestje houden. Daar kan Rasmussen best bij. Ik denk alleen niet dat het gebeurd.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

velo
Forum-lid
Contact

velo 23 mei 2008 20:43

Tja, rasmussen is in mijn optiek gesneuveld op een administratieve reden.

Da's net zo acceptabel als iemand die is veroordeeld voor winkeldiefstal en zijn straf heeft uitgezeten voor een etalage staat te kijken en alvast wordt opgepakt omdat hij wel weer zou gaan inbreken ....

Misschien wordt het eens tijd dat boter op de dopingslijst komt dan kunnen er heel wat van die bobo's vertrekken.
Staal, je blijft rijden ....
http://vintageveloblog.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie