Altijd leuk, discussiëren over smaak
Welk profshirt vinden we het lelijkst van allemaal? We hebben het over seizoen 2008.
Ik nomineer alvast LPR. Groen en wit doen mij denken aan een apotheek. Gecombineerd met lichtgrijs ziet het er niet uit.
Op een goede tweede plek staat voor mij het shirt van CSF Group Navigare. Een ploeg die ik overigens nog niet kende.
Lelijkste shirt voor 2008
CSF is toch gewoon het oude Panaria?
De fiets van LPR daarentegen... Niet alleen omdat het een DeRosa is, maar ook de groene kleur spreekt mij aan. Die groenr TVM-Gazelles konden mij ook altijd wel bekoren.
Highroad vind ik niet echt geslaagd. Lelijk grijs met geel en rode letters. Het doet mij armoedig en amateuristisch aan.
Highroad vind ik niet echt geslaagd. Lelijk grijs met geel en rode letters. Het doet mij armoedig en amateuristisch aan.
Na het mooie quickstep tenue van 2007 helemaal in het azurblauw
valt me huidig shirt iets tegen, maar is zeker niet lelijkste
Ik nomineer als lelijkste shirt van het seizoen 2008
DIQUIGIOVANNI
http://www.bobshop.de/out/oxbaseshop/ht ... 9_1_p1.jpg
valt me huidig shirt iets tegen, maar is zeker niet lelijkste
Ik nomineer als lelijkste shirt van het seizoen 2008
DIQUIGIOVANNI
http://www.bobshop.de/out/oxbaseshop/ht ... 9_1_p1.jpg
Slipstream is wat mij betreft ook niet best:
Die ruitjes. Brrr.
Hoewel het vorig jaar nog veel erger was natuurlijk.
Die ruitjes. Brrr.
Hoewel het vorig jaar nog veel erger was natuurlijk.
Slipstream vind ik dan nog wel OK; dat ruitjesmotief is alleszins origineel.
De meeste prof-tenues vind ik niet mooi. Eigenlijk alleen de outfit van Caisse d'Epargne vinnik prachtig, al zou ik er zelf nooit in willen rijden omdat ik geen wannabe-prof ben (en dan doel ik met name op de outfit van 2007, maar die van dit moment is ook wel aardig)
Edit, slightly off-topic: ik zag gisteren ter hoogte van Best (nét voor het ongeval, zie .deze link) nog 2 gasten (ik meen trouwens dat er tenminste 1 een dame was, maar kon het zo gauw niet goed zien) rijden in een tenue geheel bestaande uit horizontale zwart-witte strepen. Zal wel een ploegteneu zijn, maar ik ben toch blij dat ik er niet in hoef te rijden!
Edit, slightly off-topic: ik zag gisteren ter hoogte van Best (nét voor het ongeval, zie .deze link) nog 2 gasten (ik meen trouwens dat er tenminste 1 een dame was, maar kon het zo gauw niet goed zien) rijden in een tenue geheel bestaande uit horizontale zwart-witte strepen. Zal wel een ploegteneu zijn, maar ik ben toch blij dat ik er niet in hoef te rijden!
[quote="havana"]Dat ruitjesmotief is alleszins origineel.[/quote]
Origineel kan ik in komen, maar het is o zo lelijk. Als de spencer van de eerste-de-beste hockey-jan-willem.
Origineel kan ik in komen, maar het is o zo lelijk. Als de spencer van de eerste-de-beste hockey-jan-willem.