Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Velosport verzekering

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 17 mei 2008 18:36

Zelf ben ik geen lid van een fietsclub en als ik een verzekering wil afsluiten bij NTFU is dit wel nodig. Ik kan ook lid worden bij Velosport als individu en deze heeft de zelfde verzekering als NTFU. Heeft iemand ervaring met Velosport?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 17 mei 2008 18:42

Ik heb geen ervaring met Velosport. Voor mijn fiets heb ik een verzekering via Assurace. Schade heb ik nog niet gehad dus over de afhandeling daarvan kan ik niets vertellen maar van ik heb (volgens mij op dit forum) daar wel goede berichten over gelezen. Misschien is het dus een goed plan om die verzekering er ook even naast te leggen ter vergelijking?

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 17 mei 2008 18:51

goed plan
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 17 mei 2008 19:01

Ik zat net zelf al heel even te kijken. Wat me net opviel is dat je bij Velosport meerdere fietsen mag gebruiken die dan allemaal onder de verzekering vallen. Bij Assurace verzeker je per fiets. Maar die hebben dan wel weer als voordeel dat ze identiek danwel vergelijkbaar materiaal vergoeden terwijl ik bij Velosport wat lees over dagwaarde. Maar om goed te vergelijken zou je er even wat meer tijd in moeten steken.

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 17 mei 2008 19:16