voor de zoveelste keer paniekzaaierij en fabeltjes over reparatie van carbon, ik wordt er een beetje moe van.
het zou leuk zijn als daar eens eens een diepgaand artikel over verschijnt in de fiets waarin ze diverse experts aan het woord laten die ook daadwerkelijk zelf dagelijks met kunststoffen werken
carbon reparatie artikel voor fiets?
-
- Forum-lid
"Diepgaand artikel" en "fiets" is een contradictio interminis.
Er zijn overigens diverse lieden die het doen; o.a. Samu Ilonen van Weightweenies en ook Andy Walser.
Er zijn overigens diverse lieden die het doen; o.a. Samu Ilonen van Weightweenies en ook Andy Walser.
-
- Forum-lid
er is meer dan genoeg ervaring te vinden over het verwerken en repareren van carbon in nederland.
een bezoekje aan poly-service bv maakt je al een hoop wijzer wat betreft het materiaal en de afnemers.
een bezoekje aan poly-service bv maakt je al een hoop wijzer wat betreft het materiaal en de afnemers.
En waarom geen inverviews met mannen die er echt verstand van reparaties van composieten hebben: Jongens van de maintainance van KLM bijvoorbeeld? Zo kun je van de ene kant een verhaal doen van "amateurs" die fietsonderdelen maken/repareren. En aan de andere kant een verhaal wat er allemaal voor nodig is om een composiet onderdeel weer luchtvaardig te maken. Ik kan je vertellen dat het een wereld van verschil is. Natuurlijk kun je vliegtuigonderdelen en fietsonderdelen niet met elkaar vergelijken, maar dan heb je twee kanten belicht en een mooi volledig artikel.
\'It is strange that people buy light bicycles for physical exercise\'
Ik heb met een nicht van mij hierover gesproken. Zij is ingenieur en gepromoveerd op carbon en werkt . aan de ontwikkeling van vliegtuigonderdelen. Ik vroeg haar of zij in geval van schade mijn carbon frame kon repareren en toen zei ze dat zij dat wel wilde proberen als dat zou gebeuren, maar dat er geen enkele garantie was dat het zou houden. Als zo iemand, die alle apparatuur heeft, al huiverig is om een uitsrpaak hierover te doen, dan denk ik niet dat Fiets dat eventjes in een paar regels kan neerzetten.
Diogenes
Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido