cinelli ram..althans, was..
-
- Forum-lid
Oeps, dat ziet er niet best uit. Zelf alles heel gehouden? Tandjes zitten er nog in?
bij mij zelf is alles nog redelijk heel,overal wat schaafplekke maarja dat hoort erbij..en me knieen waren wat dik, maar dat kom ook wel omdat ik al met een knieblessure zit, en er een gat in me kraakbeen zit waarschijnlijk..
en het stuurtje wat er nu op komt is waarschijnlijk een witte pro stealth,
me fm had eerst nog een ram voor me liggen maar dat was een 130/44 en das net iets te lang voor me,
en het stuurtje wat er nu op komt is waarschijnlijk een witte pro stealth,
me fm had eerst nog een ram voor me liggen maar dat was een 130/44 en das net iets te lang voor me,
Zonde van het custom spuitwerk maar gelukkig heb je op wat asfalteczeem na, zelf niks.
En waarom toch de keuze weer op een carbon stuurr laten vallen als je nu zelf hebt gezien wat ermee kan gebeuren, als ik vragen mag??
Niks tegen PRO stealth trouwens.
Beterschap,
Rik
En waarom toch de keuze weer op een carbon stuurr laten vallen als je nu zelf hebt gezien wat ermee kan gebeuren, als ik vragen mag??
Niks tegen PRO stealth trouwens.
Beterschap,
Rik
@rik..omdat ik het gewoon heel mooi vind, enja daar zitten risico's aan..
@chevalier..ja was duur grapje, en nee hij was niet echt gesponsord,wel een mooi prijsje. maar als je uitrekent dat hij ook nog is gespoten en hij daar ook 9uur mee bezig is geweest..wast een duur grapje
@speric..ketting zat dus verkeerd gemonteerd, was een nieuwe record(waar ik al verschillende van heb.)
en die moet met een speciaal linkje vastgezet. nou zat die er dus niet bij in het doosje(wat ik al 2 x heb gehad)..dus gewoon met een kettingpons vastgezet, en dit mag dus niet met die nieuwe kettingen,eigen fout dus, maar anders ging t ook goed..en ik heb dit ook niet geweten..
en vanochtend even het pro stealth stuurtje gemonteerd,
en vanmiddag mee gereden,
ik moet zeggen dat ik er aan moet wennen, en ik de ram toch iets beter vind zitte voor je handen..maar dat veranderd hoop ik nog
@chevalier..ja was duur grapje, en nee hij was niet echt gesponsord,wel een mooi prijsje. maar als je uitrekent dat hij ook nog is gespoten en hij daar ook 9uur mee bezig is geweest..wast een duur grapje
@speric..ketting zat dus verkeerd gemonteerd, was een nieuwe record(waar ik al verschillende van heb.)
en die moet met een speciaal linkje vastgezet. nou zat die er dus niet bij in het doosje(wat ik al 2 x heb gehad)..dus gewoon met een kettingpons vastgezet, en dit mag dus niet met die nieuwe kettingen,eigen fout dus, maar anders ging t ook goed..en ik heb dit ook niet geweten..
en vanochtend even het pro stealth stuurtje gemonteerd,
en vanmiddag mee gereden,
ik moet zeggen dat ik er aan moet wennen, en ik de ram toch iets beter vind zitte voor je handen..maar dat veranderd hoop ik nog
nee maurice:P.. die stealth ga k maar even zo laten voorlopig..
miss wat airbrush met mijn naam erin ofzoiets.. maar verder
ja maandag ben ik der weer,
ja of dat gaat lukken zullen we zien, onze ploeg komt dan net rechtstreeks terug uit frankrijk, dus denk dat die niet egt op hun best zijn..
miss wat airbrush met mijn naam erin ofzoiets.. maar verder
ja maandag ben ik der weer,
ja of dat gaat lukken zullen we zien, onze ploeg komt dan net rechtstreeks terug uit frankrijk, dus denk dat die niet egt op hun best zijn..
-
- Forum-lid
dat is mooi wij wel geloof ik nu