Er zijn tegenwoordig allerlei kledingstukken die gebruikt kunnen worden om je zichtbaarheid tijdens het fietsen te vergroten. Zelf gebruik ik een armband met daarin een aantal lichtjes in combinatie met een fluo hesje met reflecterende stroken als ik in het donker fiets.
Zit er aan te denken om een jack van Illuminite (www.night-gear.com) te kopen al zal ik hem nu de zomer er aan komt niet veel dragen. Ik zal dan echter nog steeds een armband met lichtjes moeten dragen omdat je met het jack alleen zichtbaar bent als er licht op je geschenen wordt.
Ik vroeg daarom af of er bij jullie fabrikanten van jacks bekend zijn die lampjes in een jack integreren zodat je niet een extra hesje of armband hoeft te dragen. Ik denk namelijk dat dit erg handig zou kunnen zijn omdat ik dan niet allerlei extra kledingstukken hoef te dragen om te zorgen dat ik zichtbaar ben.
Rik
Jack met lichtjes
-
- Forum-lid
Ik zag er voor een tijdje terug ook iemand mee fietsen toen ik in de bus zat en moet zeggen het valt wel goed op. Het is een fluoriserend geel hesje met rode knipperende lichtjes(wel irritant als je er achter rijd lijkt mij, maar goed zichtbaar), maar waar die te koop zijn zou ik niet weten.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02