batterij polar vervangen
-
- Forum-lid
Zojuist bij je juwelier mijn batterij laten vervangen.
Ik was 15 euro kwijt, is dit normaal? Of kan het ergens anders goedkoper?
Er zat volgens hem wel een duurdere batterij in, een dubbele??
Ik was 15 euro kwijt, is dit normaal? Of kan het ergens anders goedkoper?
Er zat volgens hem wel een duurdere batterij in, een dubbele??
Als je het niet bij of via polar laat doen vervalt je garantie.
Via polar is het ,volgens mij, minstens zo duur dan niet duurder (bekijk eens de polarsite).
Weet niet welk type polar je bedoeld? In mijn polar 720i zat ook een grote en redelijk dure die weinig juweliers op voorraad hadden.
Je bent voor een nieuwkomer meteen lekker overal aan het posten! Welkom.
Ah de aap is al uit de mouw (zie het te koop aangeboden topic en de regels).
Via polar is het ,volgens mij, minstens zo duur dan niet duurder (bekijk eens de polarsite).
Weet niet welk type polar je bedoeld? In mijn polar 720i zat ook een grote en redelijk dure die weinig juweliers op voorraad hadden.
Je bent voor een nieuwkomer meteen lekker overal aan het posten! Welkom.
Ah de aap is al uit de mouw (zie het te koop aangeboden topic en de regels).
Alstublaft.
Kostte me laatst € 10 in Raalte. Daar zit een juwelier die kort geleden is toegevoegd als geautoriseerd Polar batterij wisselstation.
Op de Polar website staan de adressen waar je dit in NL kan laten doen of anders opsturen naar Polar.
Op de Polar website staan de adressen waar je dit in NL kan laten doen of anders opsturen naar Polar.
-
- Forum-lid
Dag Blaffy,
Onder Petegem en Oscar ben ik al vanaf 2004 hier actief, alleen kan ik met deze namen niet meer inloggen!!! Ook mijn emailadres wordt niet herkend??
Onder Petegem en Oscar ben ik al vanaf 2004 hier actief, alleen kan ik met deze namen niet meer inloggen!!! Ook mijn emailadres wordt niet herkend??
-
- Forum-lid HC
Mijn batterij was een keer net voor ik op vakantie zou gaan bijna leeg, op mijn werk hebben ze dezelfde batterij. Vier schroefjes los en nieuw batterij erin, rubberen afdichting goed terug liggen en weer dichtschroeven.
Het enige wat er nu niet gebeurt is de druktest op waterdichtheid.
Doe het sindsdien altijd zelf, vorig jaar was de borstband kapot, toen weer opgestuurd naar Polar. Toen weer nieuwe batterij erin en druktest uitgevoerd door Polar.
Het enige wat er nu niet gebeurt is de druktest op waterdichtheid.
Doe het sindsdien altijd zelf, vorig jaar was de borstband kapot, toen weer opgestuurd naar Polar. Toen weer nieuwe batterij erin en druktest uitgevoerd door Polar.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Via de site kun je de adressen vinden van geautoriseerde juweliers die de batterij kunnen vervangen, terwijl de garantie dan behouden blijft. Dit zijn allemaal juweliers die zelf geen polars mogen verkopen, ze mogen alleen reparatie en vervanging doen. HEb zelf ervaring in Eindhoven bij Goldtime, klaar terwijl je wacht en je kunt er gratis de batterij van je borstband laten nameten als je twijfelt of die nog goed is.
Passie voor het fietsen en de fietsen.
-
- Forum-lid
Kijk hier nog een stukje geschreven onde Oscar, deze colnago nog steeds in mijn bezit.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=2&TID=6647
hoezo...emailadres zegt me niks?? Als je je wachtwoord niet meer weet sturen ze dit op naar je email, maar gek genoeg kan ik daar nu ook niks meer mee?
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=2&TID=6647
hoezo...emailadres zegt me niks?? Als je je wachtwoord niet meer weet sturen ze dit op naar je email, maar gek genoeg kan ik daar nu ook niks meer mee?
-
- Forum-lid
Ik heb een keer m'n snelheidssensor naar zo'n juwelier die op de website van polar stond gebracht. Kreeg na een week netjes een nieuwe terug, ze brachten alleen maar 7 euro in rekening voor het opsturen ervan.