Bij de discussie over beklimmingen in de voerstreek, vroeg GastheerG waarom we geen forumrit organiseren.
Hier willen we (ik en de mannen achter kuitenbijters.com) wel wat tijd insteken, maar is er voldoende interesse voor een dergelijke rit?
We denken aan eind augustus.
Forumrit voerstreek
Eind Augustus is misschien een wat ongelukkig gekozen periode aangezien de kids hier (rotterdam eo) dan vakantie hebben en er veel mensen nog weg zijn.
Ik denk dat je wat later een grotere kans hebt op meer animo..
Ik denk dat je wat later een grotere kans hebt op meer animo..
"Try not. Do or do not......there is no try"
Ik heb ook wel interesse in een forumrit in de voerstreek. Woon in limburg, maar ben in de voerstreek niet echt bekend, waardoor ik daar dus niet zo vaak fiets. Zo'n Forumrit kan mij er een stuk bekender maken.
Heb wel nog nooit aan een forumrit meegedaan. Wat is zo de gemiddelde snelheid en afstand wat gefietst word?
Heb wel nog nooit aan een forumrit meegedaan. Wat is zo de gemiddelde snelheid en afstand wat gefietst word?
-
- Forum-lid
even off-topic; waar staat FSC_87 voor?
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
[quote="fitseflitser"]even off-topic; waar staat FSC_87 voor?[/quote]
off-topic. FSC staat denk ik gezien zijn woonplaats voor Fortuna Sittard. Hij is dus fan van Fortuna en 87 staat denk ik voor zijn geboorte datum
on-topic.
Als er een forum rit in de voerstreek komt, zal ik er zeker bij zijn. Ken het gebied er goed.
off-topic. FSC staat denk ik gezien zijn woonplaats voor Fortuna Sittard. Hij is dus fan van Fortuna en 87 staat denk ik voor zijn geboorte datum
on-topic.
Als er een forum rit in de voerstreek komt, zal ik er zeker bij zijn. Ken het gebied er goed.
Begin september is er al een forumrit gepland in Friesland, veel later wordt moeilijk ivm weer (slecht weer = weinig mensen) en 20/21 september is de mergelheuvelland 2 daagse.
Iemand goede suggesties voor een datum?
Anders misschien 2009???
Iemand goede suggesties voor een datum?
Anders misschien 2009???
I Am SpeCiAliZed