Ik had dit zelf ook met mijn zadel van mijn mountainbike. Hoor je het als je wat meer op de punt van ja zadel zit? Probeer eens nieuw montage vet op je zadelpen, en de kop van de zadelpen een beetje te smeren. Bij mij ging het hierdoor weg.
succes ermee,
Vreemd geluid
-
- Forum-lid
time vx special pro / trek 9.8 oclv.
-
- Forum-lid
zou het anders ook kunnen dat je zadelpen niet heel ver in je frame zit? Dit heeft iemand uit mijn ploeg gehad met zijn fiets en hij had ook een raar geluid in zijn fiets. Ik zou meteen ook even je zadelpenklem nakijken zou ook wat vuil tussen kunnen zitten.
-
- Forum-lid
ik weet het niet zeker. Maar omdat ik zelf dit geluid ook had heb ik mijn zadelpen uit het frame gehaald, toen zag ik dat hij ook op de limiet zat.
Heb toen een andere zadelpen gekocht goed ingevet net als bij de kop en de binnenkant van het frame even schoongemaakt net als de zadelpenklem. Bij mij was het geluid toen weg.
Probeer anders even je je zadel tien centimeter lager te zetten en dan nog een stukje te fietsen. Dan kan je dit ook uitsluiten.
Je zadel zit wel goed gemonteerd?
groetjes, Wouter
Heb toen een andere zadelpen gekocht goed ingevet net als bij de kop en de binnenkant van het frame even schoongemaakt net als de zadelpenklem. Bij mij was het geluid toen weg.
Probeer anders even je je zadel tien centimeter lager te zetten en dan nog een stukje te fietsen. Dan kan je dit ook uitsluiten.
Je zadel zit wel goed gemonteerd?
groetjes, Wouter