Weet iemand raad
-
- Forum-lid
Heb twee jaar met Trek 7500 gereden en nu nieuwe racefiets aangekocht ( Trek 1.7 ) .
Weet iemand raad over het volgende : bij aankoop heeft men alles uitgemeten en de kadermaat is 56 ( ik ben 1m83 ) .
Maar ..... in STILSTAND en met de pedalen horizontaal komt bij het naar links of rechts draaien van het voorwiel het voorste van mijn schoen tegen de voorband .
Volgens mijn bikecenter is dit normaal aangezien in de bochten het voorwiel nooit in zo een hoek komt te staan.
Mag ik jullie mening aub .
Met vriendelijke groeten ,
Pascal
Weet iemand raad over het volgende : bij aankoop heeft men alles uitgemeten en de kadermaat is 56 ( ik ben 1m83 ) .
Maar ..... in STILSTAND en met de pedalen horizontaal komt bij het naar links of rechts draaien van het voorwiel het voorste van mijn schoen tegen de voorband .
Volgens mijn bikecenter is dit normaal aangezien in de bochten het voorwiel nooit in zo een hoek komt te staan.
Mag ik jullie mening aub .
Met vriendelijke groeten ,
Pascal
-
- Forum-lid
wat is je schoenmaat?????
ik rij op een 58 en ben t net ff gaan uitproberen en heb nog wel een cm of 3 denk ik
staan je schoenplaatjes wel goed? onder de bal van je voet.
ik meet zelf 1.86 schoenmaat 42 ik kan me voorstellen als ik een iets rechtere voorvork erin zou zeten ik mischien ook net t bandje zou kunen raken
succes
ik rij op een 58 en ben t net ff gaan uitproberen en heb nog wel een cm of 3 denk ik
staan je schoenplaatjes wel goed? onder de bal van je voet.
ik meet zelf 1.86 schoenmaat 42 ik kan me voorstellen als ik een iets rechtere voorvork erin zou zeten ik mischien ook net t bandje zou kunen raken
succes
-
- Forum-lid
Hoy ,
Bedankt voor de reaktie en ja schoenmaatje 46 !
Bedankt voor de reaktie en ja schoenmaatje 46 !
-
- Forum-lid
Zou niet graag terug een val meemaken , zie je , net uit het gips ( elleboogbreuk ) na een rit met de Trek 7500 , dus nog niet de nieuwe Trek 1.7 !
Komt vaker voor. Ik had hetzelfde bij mijn oude fiets.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
- tornadotom
- Forum-lid
Ach, ik moet mijn snelspanner van m'n achterwiel schuin naar achter laten wijzen. Wijst hij naar voor dan kom ik er tegen met m'n voet... Iedereen heeft wel zoiets denk ik. Ligt ook aan de bouw van je frame. Niet te druk in maken, je stuurt idd met je gewicht voor een groot deel.
Veel fiets plezier!
Veel fiets plezier!
Vertrouwen is goed, controle is beter.