Wilier Thor
-
- Forum-lid
Mooie fiets
-
- Forum-lid
De Thor wordt al een tijd niet meer gemaakt door Wilier. Lees hier het commentaar van de commerciele man van het merk op mijn vraag wat nu het vershcil istussen de Thor en de Izoard:
quote:
The Izoard 2006/7 was a very slooping frame, little bit outside the standard line of sizes of Wilier. The new Izoard 2007/08 is similar to the rest of Wilier “story” of sizes. Technically speaking there’s no special difference, the weight are the same, the stiffness is the same…
We just update the design and the colours.
Best regards Claudio Area Commerciale
unquote
Een lid van mijn fietsclub in de Marche (IT) rijdt al twee jaar met heel veel plezier op de Thor. Hij is een echte klimmer en het materiaal (Thor)is voor hem geen belemmering. Bovendien ziet het er erg mooi uit. De Izoard ziet er wat forser uit. Maar wie wil er nu een Italiaanse fiets met een Franse naam?
quote:
The Izoard 2006/7 was a very slooping frame, little bit outside the standard line of sizes of Wilier. The new Izoard 2007/08 is similar to the rest of Wilier “story” of sizes. Technically speaking there’s no special difference, the weight are the same, the stiffness is the same…
We just update the design and the colours.
Best regards Claudio Area Commerciale
unquote
Een lid van mijn fietsclub in de Marche (IT) rijdt al twee jaar met heel veel plezier op de Thor. Hij is een echte klimmer en het materiaal (Thor)is voor hem geen belemmering. Bovendien ziet het er erg mooi uit. De Izoard ziet er wat forser uit. Maar wie wil er nu een Italiaanse fiets met een Franse naam?
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
Een mooie fiets voor een wel heel erg mooie prijs.
Alleen de wielen zijn volgens mij een beetje aan de zware kant (1950gram) om de bergen mee te bedwingen.
Thor is natuurlijk ook geen Italiaanse naam
Volgens Wikipedia was de favoriete bezigheid van Thor, het doodslaan van reuzen.
Zal in dit geval wel Alpen-reuzen mee bedoeld worden
Alleen de wielen zijn volgens mij een beetje aan de zware kant (1950gram) om de bergen mee te bedwingen.
de boef van parma schreef:De Izoard ziet er wat forser uit. Maar wie wil er nu een Italiaanse fiets met een Franse naam?
Thor is natuurlijk ook geen Italiaanse naam
Volgens Wikipedia was de favoriete bezigheid van Thor, het doodslaan van reuzen.
Zal in dit geval wel Alpen-reuzen mee bedoeld worden