Veenendaal - Veenendaal
website
Heeft iemand ervaring met deze toertocht in andere jaren (drukte/organisatie/route)? Is-ie de moeite waard? Wie gaat hem rijden?
-
- Forum-lid HC
Aardige tocht, maar niets bijzonders zo zijn er wekelijks tochten te rijden vanuit de omgeving die ongeveer hetzelfde parcours volgen.
Morgen 5 april b.v. Bergtoer vanuit Ochten krijg je vrijwel dezelfde klimmen.
Morgen 5 april b.v. Bergtoer vanuit Ochten krijg je vrijwel dezelfde klimmen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
[quote="Gbrand"]Er zitten wel heel aardige mensen bij AXA. En gratis koffie/thee is ook nooit weg.[/quote]
O,ja vertel eens!
O,ja vertel eens!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Ik ga deze morgen maar eens proberen. Het is redelijk in de buurt en dat is ook wel eens prettig in plaats van een hotelovernachting of ultra vroeg je bed uit.
En hoewel ik vanuit Hilversum regelmatig de kant van Veenendaal op ga weet ik een aantal van die klimmetjes nog niet te vinden. Dan is dit een mooie manier om ze eens te ontdekken.
En hoewel ik vanuit Hilversum regelmatig de kant van Veenendaal op ga weet ik een aantal van die klimmetjes nog niet te vinden. Dan is dit een mooie manier om ze eens te ontdekken.
Allereerst moet ik hier mijn excuses aanbieden aan mijn fietsmaten en medegenieters van deze tocht. Na 2km begon mijn cranckstel te kraken en deze hield er pas weer in Veenendaal mee op. Halverwege werd ik echt 1 met mijn fiets, ik kraakte net zo hard.... Maar wat een mooie tocht zeg, goed uitgezet en verzorging.
Ik heb gisteren ook gereden. Mooi evenement; goed uitgepijld, mooie route, goede verzorging onderweg. En dat allemaal voor 2,50 euro. Niets dan lof. Ook het niveau van de deelnemers is goed in balans. Ik ergerde me tijdens de Gold race altijd zo vreselijk aan de vele wielerklunzen. Ik heb er gisteren maar weinig gezien.
tot volgend jaar!
tot volgend jaar!
Live fast; die young. mijn blog
Ik heb gisteren ook de 135km gereden. Weliswaar is dit mijn vaste trainingsrerrein (ik woon in Arnhem), maar ik heb me geen moment verveeld. Leuk dat ze al die mooie wegen en klimmetjes in 135km hebben kunnen proppen! De route was inderdaad perfect uitgepijld en de verzorging was ook in orde. Mooi!