Besten,
Ik sta voor de keuze tussen een campa chorus of een sram force groep...
Is voor wedstrijdgebruik!!!
Kan er iemand mij helpen met deze hartverscheurende keuze??
Mvg,
Bjorn
Campa vs. Sram
ik kan niet voor jouw kiezen, maar ik gebruik zelf nu sinds een tijdje sram(rival) en het schakeld perfect. de remhendels liggen(bij mij) goed in de hand.
ik kan alleen zeggen dat ik er zeer tevreden over ben!!!
succes met je keuze
jaap
oja, misschien kan je het ergens uitproberen, dan kan je zelf kijken wat je het fijnst vind.
ik kan alleen zeggen dat ik er zeer tevreden over ben!!!
succes met je keuze
jaap
oja, misschien kan je het ergens uitproberen, dan kan je zelf kijken wat je het fijnst vind.
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
- enrico-s-works
- Forum-lid
Ik heb laatst de SRAM Force op m'n Specialized Tarmac Pro laten monteren; ik vind de groep heel erg prettig. Het schakelen, de remhendels etc., ben echter geen wedstrijdrijder. Maar lijkt mij dat dat ook geen probleem is gezien o.a. het pro tour gebruik. Geen enkele ervaring met Campa maar de Chorus groep is ook zeker niet de minste.
Vervelend een keuze hebben.......?
Vervelend een keuze hebben.......?
-
- Forum-lid
Mijn gedacht? CHORUS.Waarom ?DAAROM.
Geen ervaring met SRAM, maar wel met de Chrorus groep. Chorus is gewoon super. Het werkt echt perfect en ziet er natuurlijk schitterend uit. Wat minder mooi vind ik de zilveren remmetjes, maar ik ben gewoon voorstander van zwarte remmen . Als ik opnieuw een fiets zou samenstellen komt er weer Chorus op (met rec. remmen)
-
- Forum-lid
Waarop gaat de groep gemonteerd worden?
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Anaszi schreef:Ik heb zelf gekozen voor Force. Waarom?
-Lichter
-Geen belachelijk spare-parts prijzen
-(goedkope) Shimano onderdelen te gebruiken
-Mooier
-Double-tap vind ik tof
De laatste twee zijn natuurlijk puur persoonlijk.
aha, vandaar dat mooie gewicht van je Trek 5.5
Besten,
De groep wordt op een Scott Addict R4 gemonteerd!
Met alles van Ritchey, zadelke van Selle Italia SLR Carbon kit en mijn wielekes Mavic Ksyrium SL2 en Campagnolo Neutron Ultra's.
Maar tbelangrijkste voor mij moet zijn dat het goed en tijdig schakelt tijdens een wedstrijd.
Kdenk dak voor het vetrouwde ga kiezen...
Ik bedank jullie allen voor jullie meningen op voorhand!
De groep wordt op een Scott Addict R4 gemonteerd!
Met alles van Ritchey, zadelke van Selle Italia SLR Carbon kit en mijn wielekes Mavic Ksyrium SL2 en Campagnolo Neutron Ultra's.
Maar tbelangrijkste voor mij moet zijn dat het goed en tijdig schakelt tijdens een wedstrijd.
Kdenk dak voor het vetrouwde ga kiezen...
Ik bedank jullie allen voor jullie meningen op voorhand!
Italian stallion.