Welke onderkleding?
-
- Forum-lid
Ik vroeg me af welke onderkleding jullie gebruiken aangezien mijn craft ondershirt wel aan vervaning toe is kijk ik een beetje rond wat er te koop is.
Dus ik hoop op jullie reacties.
groeten joost
Dus ik hoop op jullie reacties.
groeten joost
groeten joost boudewijns
Ik gebruik zelf een shirt met lange mouwen en een kraagje van Craft in de winter.
in de zomer gebruik ik ook Agu shirts zonder mouw en daar ben ik zeer tevreden over.
Over de hempjes van Craft trouwens ook.
in de zomer gebruik ik ook Agu shirts zonder mouw en daar ben ik zeer tevreden over.
Over de hempjes van Craft trouwens ook.
Ik gebruik ook craft. Ze zijn onverslijtbaar en heel efficiënt. Vroeger had ik gore-tex maar dat versleet veel vlugger door het wassen.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik gebruik onderkleding van Brynje. Dit spul komt uit Noorwegen en is ook onverslijtbaar. Shirts doen na intensief gebruik na 5 jaar nog steeds dienst. Het zijn shirts met gaatjes , dus veel ventilatie in de zomer. Voeren het zweet goed af en blijven droger als de ondershirts van b.v Ultima of Agu (waar ik ook een exemplaar van heb).
Deze shirts zijn niet goedkoop (34.95 bij o.a Bike-zone Den-Haag), maar door de lange levensduur wel het kopen waard.
Deze shirts zijn niet goedkoop (34.95 bij o.a Bike-zone Den-Haag), maar door de lange levensduur wel het kopen waard.
Dit is mijn lot: hard fietsen en dan kapot.
Rizlaaf schreef:Campagnolo sportswear spul hier , wel lastig aan te komen. Mn fietsenmaker deed er een jaar over voordat ie mn shirtjes kon leveren.
Dan moet je eens naar de Pro-fiets aan de Bergweg in Rotterdam daar hebben ze veel campa kleding en het zijn aardige mensen. Zelf heb ik campa en craft onderkleding.
-
- Forum-lid
Ik gebruik zelf de winstoppershirt korte mouw van Odlo erg veel. Ik vind het een ideaal shirt.
Heb ook een craft maar pak toch liever die Odlo.
Verder in de zomer (en in de winter als eerste laag) gebruik ik vaak een zomershirt van 3focus, voor de prijs toch erg fijn shirt.
Heb ook een craft maar pak toch liever die Odlo.
Verder in de zomer (en in de winter als eerste laag) gebruik ik vaak een zomershirt van 3focus, voor de prijs toch erg fijn shirt.
-
- Forum-lid
Dus Craft is nog steeds poppulair.
Ik rij eigenlijk al heel mn leven met craft maar ik ben nu wel eens toe aan een nieuw avontuur.
Ik ga eens wat opzoeken over odlo en Brynje die spreken me wel aan!
Ik rij eigenlijk al heel mn leven met craft maar ik ben nu wel eens toe aan een nieuw avontuur.
Ik ga eens wat opzoeken over odlo en Brynje die spreken me wel aan!
groeten joost boudewijns