[quote="Lady Scott"]Hallo allemaal,
Er is een nieuwe website voor vrouwenfietsen in de lucht gegaan! De site wordt beheerd door vrouwen en anwoorden op al uw vragen komt van vrouwen! We proberen zoveel mogelijk info te geven en antwoorden te hebben op al uw vragen!
Kom eens kijken op de site en post uw reacties of vragen!
www.vrouwenfiets.nl [/quote]
Volgens mij is deze site niet helemaal gratis
Mo
Nieuwe website voor fietsende vrouwen!
-
- Forum-lid
Leuk hoor!
Zowieso positief die groeiende aandacht voor 't vrouwenfietsen!
Zowieso positief die groeiende aandacht voor 't vrouwenfietsen!
[quote="Lady Scott"]Beste Mo
Site is gratis! Waarom zou hij niet gratis zijn! Kijk naar het kopje lidmaatschap! Er is zelfs een actie om voor 25,-- een shirt te verkrijgen maar dat mag moet niet![/quote]
Ja sorrie, verkeerd gelezen (blond)
Het is idd een leuke site
Mo
Site is gratis! Waarom zou hij niet gratis zijn! Kijk naar het kopje lidmaatschap! Er is zelfs een actie om voor 25,-- een shirt te verkrijgen maar dat mag moet niet![/quote]
Mo
[quote="Monique"][quote="Lady Scott"]Beste Mo
Mo
[/quote]
Nu we het toch over vrouwen hebben, mooie foto in je avatar Geintje uiteraard.
Wat mij betreft blijven de dames hier, ik zie niet zo in waarom er vrouwensite moet worden gemaakt.
Mo
[/quote]
Nu we het toch over vrouwen hebben, mooie foto in je avatar Geintje uiteraard.
Wat mij betreft blijven de dames hier, ik zie niet zo in waarom er vrouwensite moet worden gemaakt.
Ik pak ze wel weer in de afdaling