Fietsmaat/maatjes gezocht omg Veendam
-
- Forum-lid
Hallo fietsliefhebbers,
Ik ben een beginnende fietsrijder van 30 jaar en zoek een maatje die samen met mij de wegen in Drenthe onveilig wil maken
Mijn bedoeling is om twee keer in de week op een avond een ritje van 40 a 50 km te maken en dit na gelang op te bouwen na ? dat zien we dan wel.
Wie dat ook wel wat lijkt, reageer dan maar.
Groetjes Misteryhunter.
Ik ben een beginnende fietsrijder van 30 jaar en zoek een maatje die samen met mij de wegen in Drenthe onveilig wil maken
Mijn bedoeling is om twee keer in de week op een avond een ritje van 40 a 50 km te maken en dit na gelang op te bouwen na ? dat zien we dan wel.
Wie dat ook wel wat lijkt, reageer dan maar.
Groetjes Misteryhunter.
Koga Miyata Roadracer
-
- Forum-lid
Ja ik zit te denken aan de maandag woensdag misschien, en vrijdag avond.
Koga Miyata Roadracer
-
- Forum-lid
Hey Jan,
Oke dan kunnen we wel eens iets afspreken, maar dan moet het weer wel iets beter worden.
Heb jij al veel ervaring op de fiets?
En waar start jij altijd dan als je op pad gaat.
Oke dan kunnen we wel eens iets afspreken, maar dan moet het weer wel iets beter worden.
Heb jij al veel ervaring op de fiets?
En waar start jij altijd dan als je op pad gaat.
Koga Miyata Roadracer
Ja, het weer moet wel wat beteren. Vandaag was het weer verrot koud en nat op de fiets. Echt smerig weer. Ik heb wel veel fietservaring, maar rij niet zo hard meer als vroeger.
Hoe bedoel, waar ik van start ga? Ik start bij mijn huis natuurlijk, jij dan niet?
Hoe bedoel, waar ik van start ga? Ik start bij mijn huis natuurlijk, jij dan niet?
Jan
-
- Forum-lid
Jawel dat doe ik ook, maar vanuit welke plaats start jij.
Koga Miyata Roadracer
-
- Forum-lid
Hey Jan, sorry hoor van mijn late reactie.
Rij je ook weleens in het weekend op een middag als dat zo is kunnen we dan ook wel een keer rijden ja.
Zeg het maar als je weer gaat rijden kunnen we wat afspreken.
Rij je ook weleens in het weekend op een middag als dat zo is kunnen we dan ook wel een keer rijden ja.
Zeg het maar als je weer gaat rijden kunnen we wat afspreken.
Koga Miyata Roadracer