Veenendaal - Veenendaal 2011
-
- Forum-lid
9 April is dit jaar Veenendaal - Veenendaal.
Voor mij de eerste keer dat ik hem ga rijden, de 135 km. Gaan er nog meer mensen? Wat zijn de ervaringen van voorgaande jaren?
Voor mij de eerste keer dat ik hem ga rijden, de 135 km. Gaan er nog meer mensen? Wat zijn de ervaringen van voorgaande jaren?
ik ga ook (135km) samen met Ruud< (ook van t forum, en tevens collega)
voor mij ook de eerste keer.
voor mij ook de eerste keer.
Mooie tocht, ik vergelijkbaar met de Jan Janssen classic, maar deze is iets rustiger. Zoals gezegd wordt het wel steeds iets drukker.
Zeker een aanrader om te fietsen, vooral in de aanloop naar andere klassiekers of cyclosportieven.
Gr. Diederik
Zeker een aanrader om te fietsen, vooral in de aanloop naar andere klassiekers of cyclosportieven.
Gr. Diederik
Ik ga hem weer voor 4e of 5e keer fietsen. Hele mooi tocht, niet te zwaar. Mooie voorbereiding inderdaad.
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl
Leuke tocht, goed georganiseerd. Vorig jaar de 105 km gereden. Nu ingeschreven voor de 135 km richting Posbank.
Een aanrader. Staat in de agenda genoteerd als jaarlijks terugkerend evenment.
Gemoedelijke sfeer, gezellg, voldoend parkeer gelegenheid.
Prima tocht.
Een aanrader. Staat in de agenda genoteerd als jaarlijks terugkerend evenment.
Gemoedelijke sfeer, gezellg, voldoend parkeer gelegenheid.
Prima tocht.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
[quote="klimman"]Ben ook van plan deze tocht te rijden als voorbereiding op AGR 150 km.
Weet nog niet of het 105 of 135 km wordt.[/quote]
Zeker voor en 150 AGR zou ik zeggen; hoe meer km's ter voorbereiding hoe beter.
Weet nog niet of het 105 of 135 km wordt.[/quote]
Zeker voor en 150 AGR zou ik zeggen; hoe meer km's ter voorbereiding hoe beter.
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl