Polar cs600 of EDGE305 (Bundel)
De EDGE werkt met GPS, de CS600 niet. Dat zijn de twee grootste verschillen. Er komt trouwens een nieuwe EDGE serie uit die beter is en meer mogelijkheden biedt. Is uiteraard flink duurder.
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.
- enrico-s-works
- Forum-lid
Heb gekozen voor een CS600 Power. Gebruik hem nu al op MTB met alleen snelheidssensor. Op de racefiets ga ik het hele feest monteren; snelheid/cadans/vermogen. De Garmin is preciezer op het vlak van de hoogtemeting (door de GPS aanwezigheid), maar verschil blijkt niet meer dan een paar procent te zijn.
Ik vond de Polar als geheel meer passen met de gegevens die interessant/nuttig zijn in mijn ogen. Het blijft een persoonlijke keuze in de functies die jij écht wilt, maar.......... Beide kan ook....... .
Ik vond de Polar als geheel meer passen met de gegevens die interessant/nuttig zijn in mijn ogen. Het blijft een persoonlijke keuze in de functies die jij écht wilt, maar.......... Beide kan ook....... .
Helaas kan ik je niet van advies dienen maar wil in april een edge 305 aanschaffen (althans die wil ik voor mijn verjaardag krijgen). Dus mocht je deze eerder aanschaffen mag je me op de hoogte houden van je bevindingen.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Op het moment heb ik de CS600, maar overweeg de aanschaf van de Edge 705.
De CS 600 is een perfect funtionerende teller/hartslagmeter/hoogtemeter/cadansmeter.
Op vakantie en met nieuwe routes lijkt mij het GPS perfect, ben momenteel mee aan het experimenteren met een geleende Etrex Venture een vrij basic GPS systeem.
De CS 600 is een perfect funtionerende teller/hartslagmeter/hoogtemeter/cadansmeter.
Op vakantie en met nieuwe routes lijkt mij het GPS perfect, ben momenteel mee aan het experimenteren met een geleende Etrex Venture een vrij basic GPS systeem.
Ik ben sinds een aantal weken in bezit van de CS600 en bevalt super tot nu toe. Hier voor een S720i gehad en niets anders dan storingen.. Heb hier met de CS600 totaal geen last van.
Mijn vraag is of ik het scherm software matig kan veranderen,zodat tijdens het fietsen ook de temperatuur in het scherm komt of is die alleen te zien in het scherm waar de hoogtemeters zich in bevinden?
Ik kan het in de gebruikers handleiding nergens goed lezen.
Iemand hier ervaring mee?
Groeten Toon
Mijn vraag is of ik het scherm software matig kan veranderen,zodat tijdens het fietsen ook de temperatuur in het scherm komt of is die alleen te zien in het scherm waar de hoogtemeters zich in bevinden?
Ik kan het in de gebruikers handleiding nergens goed lezen.
Iemand hier ervaring mee?
Groeten Toon
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
- enrico-s-works
- Forum-lid
@Toontje 68;
Klik in de Polar Protrainer op 'Extra' en daarna op 'Polar Product Instellingen wijzigen'. Zorg dat eerst de infrarood ontvanger is aangesloten en infrarood in geactiveerd op je CS600 want na het klikken gaat eerst het geheugen uitgelezen worden van je fietscomputer. ga nu naar het tabje 'Product' en klik op 'Trainingsweergave aanpassen'. Hier kun je voor de verschillende weergaves allerlei variabelen kizen. Helaas niet elke variabele in iedere weergave. Succes.
Klik in de Polar Protrainer op 'Extra' en daarna op 'Polar Product Instellingen wijzigen'. Zorg dat eerst de infrarood ontvanger is aangesloten en infrarood in geactiveerd op je CS600 want na het klikken gaat eerst het geheugen uitgelezen worden van je fietscomputer. ga nu naar het tabje 'Product' en klik op 'Trainingsweergave aanpassen'. Hier kun je voor de verschillende weergaves allerlei variabelen kizen. Helaas niet elke variabele in iedere weergave. Succes.