Ervaringen met Zoran van Bikexperto
Hallo,
Zou 2 sets willen kopen bij Zoran.
Maar je moet op voorhand het geld storten en gaat toch rap over 750 euro.
Is hij te vertrouwen of toch maar handen af houden en elders sets laten maken?
Ben van België dus alles wordt opgestuurd en kan de wielen dus niet eerst nakijken, wat ik zeer vervelend vind.
Kan ze ook gaan afhalen bij familie van hem maar dat is nog steeds 125km enkel.
Dus 250 km heen en terug voor een set. is nogal veel e.
graag jullie advies
Zou 2 sets willen kopen bij Zoran.
Maar je moet op voorhand het geld storten en gaat toch rap over 750 euro.
Is hij te vertrouwen of toch maar handen af houden en elders sets laten maken?
Ben van België dus alles wordt opgestuurd en kan de wielen dus niet eerst nakijken, wat ik zeer vervelend vind.
Kan ze ook gaan afhalen bij familie van hem maar dat is nog steeds 125km enkel.
Dus 250 km heen en terug voor een set. is nogal veel e.
graag jullie advies
Zeker te vertrouwen, vele forumleden hebben al goede ervaringen.
Heb inmiddels 2 setjes van hem, binnenkort een derde. Steeds vooruit betaald, ging gewoon goed. Ook snel antwoord op vragen trouwens.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- de zwarten
- Forum-lid HC
het bouwen duurt (bij mij toch) momenteel wat langer, waarschijnlijk gezien de drukte.
Ik vind 750 euro trouwens geld genoeg om 250 km te rijden. Ik ga om het ander weekend 200km enkel naar België en terug naar Nederland.
Ik vind 750 euro trouwens geld genoeg om 250 km te rijden. Ik ga om het ander weekend 200km enkel naar België en terug naar Nederland.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid HC
Pas een setje bij Zoran gekocht, je kan de man altijd bellen en mailen, beantwoord al je vragen. Setje was keurig verzonden binnen de 10 afgesproken werkdagen.
Ik miste de sluitring bij de naaf, stuurde een mailtje waarna hij belde en zich wel 10x verontschuldigde! Andere dag had ik de sluitring al in huis!
Prima vent, daar hoef je echt niet voor heen en weer te rijden je kan de man volgens mij blindelings vertrouwen.
Eerste indrukken van de wielset zijn ook erg goed, erg strak en zeer goed gespaakt!
Ik miste de sluitring bij de naaf, stuurde een mailtje waarna hij belde en zich wel 10x verontschuldigde! Andere dag had ik de sluitring al in huis!
Prima vent, daar hoef je echt niet voor heen en weer te rijden je kan de man volgens mij blindelings vertrouwen.
Eerste indrukken van de wielset zijn ook erg goed, erg strak en zeer goed gespaakt!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik sluit me aan bij de heersende mening.
Vorig jaar een setje carbon wielen gekocht waarbij er een probleempje was met een onbrekende tussenring in de body, hij belde me na een mailtje direct op om af te spreken hoe eea kosteloos terug te sturen.
Gewoon prima (geld overigens ook voor het setje wielen).
Vorig jaar een setje carbon wielen gekocht waarbij er een probleempje was met een onbrekende tussenring in de body, hij belde me na een mailtje direct op om af te spreken hoe eea kosteloos terug te sturen.
Gewoon prima (geld overigens ook voor het setje wielen).
Stevens SCF1-Campa Chorus/Record-Eurus
Planet X Stealth-Campa Chorus-Xentis Mark 1
Planet X Stealth-Campa Chorus-Xentis Mark 1
Levertijd is op dit moment 10-20 werkdagen dit kreeg ik gisteren per mail van hun door! Ik heb namelijk ook een setje besteld en had even een mail gestuurd met de vraag wat de verwachte levertijd is.
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010