Dijk naar Wijk bij Duurstede
Welk stuk bedoel je precies? Ik vermoed dat je het stuk Amerongen-Wijk bD bedoelt.
Ik heb geen ervaring met fietsen in het donker aldaar (wel heel, heel veel in daglicht). De ervaringen die ik heb met autorijden daar in het donker: te donker om lekker door te kunnen rijden. Dat doet me vermoeden dat het niet echt veilig fietsen is in het donker daar.
Ik heb geen ervaring met fietsen in het donker aldaar (wel heel, heel veel in daglicht). De ervaringen die ik heb met autorijden daar in het donker: te donker om lekker door te kunnen rijden. Dat doet me vermoeden dat het niet echt veilig fietsen is in het donker daar.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Als na ga hoe vaak ik daar met daglicht al bijna onderste boven ben gereden dan zou ik daar echt niet in het donker gaan rijden. Als je het wel doet zorg dan dat je hele goed lampen op de fiets hebt, zodat je op een motor lijkt en niet op een fietser.
Als het van WbD naar Nieuwegein is zou ik vlak na Wijk het pontje pakken naar de overkant. Daar fiets je meestal zeer relaxed en wordt je niet van de weg gedrukt door overstreste automobilisten en motorrijders die denken dat het een circuit is waar ze op racen...
Richting Rhenen is zeker beter/veiliger, meer verlichting en een gescheiden fietspad. Rijdt een stuk lekkerder dan voorheen.
[quote="IBAN"]nee, het gaat om Amerongen WbD, of andersom! maar ik weet al genoeg ik sla wel linksaf en ga dan richting Rhenen. dat nieuwe fietspad is volgens mij wel redelijk verlicht. [/quote]
Lijkt me een verstandige keuze. De dijk is een racebaan voor automobilisten en motorrijders. Als het zonnetje weer wat langer aan de hemel staat is het goed te doen.
Lijkt me een verstandige keuze. De dijk is een racebaan voor automobilisten en motorrijders. Als het zonnetje weer wat langer aan de hemel staat is het goed te doen.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Het Fietspad van Leersum naar Rhenen is inderdaad erg goed aangelegd. Je fietst daar behoorlijk verlicht op een prachtig nieuw fietspad. Gisteravond in het donker daar gereden en dat was erg goed te doen. Het enige donkere stuk was Amersfoort naar Leersum. Tussen barneveld en Achterveld kwam er vrachtwagen tegemoet met 84 verstralers op standje groot! ik moest echt gewoon afstappen, zag helemaal niets meer. Dat was het enige minpuntje.