Fietskoffer te huur ?
-
- Forum-lid HC
Weet niet waar je vandaan komt maar Dallacolina cycling in Maarsbergen kan je er eentje verhuren.
Bedenk je ook dat je in de meeste gevallen een fietskoffer vantevoren telefonisch moet aanmelden bij je luchtvaartmaatschappij. Bij Transavia moet het sowieso.
-
- Forum-lid
En in sommige gevallen dus ook extra geld kost. Niet alleen het vliegen zelf, ook het vervoer vanaf vliegveld naar hotel.
[quote="havana"]Bedenk je ook dat je in de meeste gevallen een fietskoffer vantevoren telefonisch moet aanmelden bij je luchtvaartmaatschappij. Bij Transavia moet het sowieso.[/quote]
[quote="Bushwankaz"]En in sommige gevallen dus ook extra geld kost. Niet alleen het vliegen zelf, ook het vervoer vanaf vliegveld naar hotel.[/quote]
De vlucht e.d. is allemaal door de ploeg geregeld dus daar hoef ik gelukkig niet aan te denken, ik heb inmiddels een koffer gevonden die ik hier nog in de buurt op kan halen. Bedankt voor de reacties.
[quote="Bushwankaz"]En in sommige gevallen dus ook extra geld kost. Niet alleen het vliegen zelf, ook het vervoer vanaf vliegveld naar hotel.[/quote]
De vlucht e.d. is allemaal door de ploeg geregeld dus daar hoef ik gelukkig niet aan te denken, ik heb inmiddels een koffer gevonden die ik hier nog in de buurt op kan halen. Bedankt voor de reacties.
-
- Forum-lid
Ik verhuur fietskoffers en kom door het hele land. Stuur maar even een mailtje: boudewijn_de_graaff@hotmail.com
Groeten Boudewijn
Groeten Boudewijn