Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

AssurAce fiets verzekering

vip32
Forum-lid

vip32 05 feb 2008 17:07

binnenkort koop ik een nieuwe racefiets en nu is er de mogelijkheid een schade verzekering (geen diefstal) af te sluiten. zie http://www.assurace.nl/index.php?page=de_verzekering voor informatie

dit lijkt me wel een goed idee, echter ik heb hier geen ervaring mee en aangezien het toch iets van 250,- kost wil ik eerst wel jullie ervaring met dit product horen. heeft iemand wel eens beroep gedaan op deze verzekering en wat waren de ervaringen?

marz
Forum-lid

marz 05 feb 2008 17:27

Ik heb deze verzekering ook en ook gebruik van gemaakt.
Zonder problemen en juiste afhandeling.
Bij een fietshandelaar waar ik de fiets niet eens heb gekocht is hij gekeurd (na de aanrijding)
en daarna is alles netjes afgehandeld.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

roeieber
Forum-lid

roeieber 06 feb 2008 01:23

Ik ben ook aan het twijfelen tussen continuering van de NTFU verzekering en Assurace.
NTFU €160/jaar, Assurace 300/3jaar, is nogal een verschil.

Zijn er meer mensen die (jammergenoeg) gebruik hebben moeten maken van Assurace en hoe beviel dit?
I Am SpeCiAliZed

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 17 sep 2008 19:41

Roeieber schreef:(...)
Zijn er meer mensen die (jammergenoeg) gebruik hebben moeten maken van Assurace en hoe beviel dit?

Even een schopje omhoog voor dit topic. Ben ook nieuwsgierig, anyone...?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 17 sep 2008 20:17

Yep, ik heb de verzekering dit jaar helaas nodig gehad na een valpartij.