Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

DT Swiss vorken

coen
Forum-lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 17 mar 2005 21:18

coen 02 feb 2008 22:41

Iemand hier ervaring mee? Is deze al eens ergens getest en zo ja: waar? Graag tips!
Wilier Mortirolo
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 feb 2008 23:07

Dt Swiss heeft Pace over genomen, dus het zijn die vorken (wel verbeterd).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

keunes
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 jun 2006 15:18

keunes 06 feb 2008 20:44

Is wel een compleet andere binnenkant ten opzichte van vorig jaar, pace. De rc39 van pace was voor het eerste half jaar een topvork, daarna lekte die aan alle kanten (ken ook verhalen dat mensen er 3 hadden, en nooit één probleem ondervonden)..
Het is natuurlijk wel zo dat DT Swiss al langer goede dempers op de markt bracht en gewoon deze technologie in de pace voorvorken heeft verwerkt!

Eerlijk gezegd zou ik niet voor een vork gegaan die zich vroeger zich niet heeft bewezen (rc39 is ook getest in fiets), ga liever voor een r7 mrd in het zwart als je iets dergelijks wil! De oude manitou's waren namelijk zelf te reviseren en als ik het goed heb, is de compleet lijn van manitou vernieuwd waardoor de producten nog beter zijn geworden..

Hoop dat je hier wat aan hebt..

Grz

sjezer
Forum-lid
Berichten: 1149
Lid geworden op: 03 aug 2005 08:14

sjezer 07 feb 2008 17:26

Niet eens, een jaar geleden (en zo'n 4000 off road km's) ook een RC39 gekocht. Was van te voren beetje huiverig, maar ik vond het een mooi aparte vork en daarom toch gekocht. Vork is absoluut luchtdicht. Ik heb hem 1,5 maand geleden laten nakijken en hij is daarna ook goed gebleven. Misschien meer geluk dan wijsheid, maar ik ben super tevreden.

Plaats reactie