BeOne
hoi mensen,
ik zag dat er nog niets te vinden was over BeOne fietsen.
Aangezien ik gistere mijn eigen BeOne heb besteld vond ik het wel eens tijd voor een BeOne site.
Ik heb geen idee of er meer mensen zijn die een BeOne hebben, vast wel, dus als je er een hebt post dan hier je foto's
Mijn fiets word een team uit 2007 met sram rival en easton vista wielen.
het frame hebben we gewogen gistere en het kwam met vork en balhoofdstel uit op iets meer dan 1800 gram.
jaap
ik zag dat er nog niets te vinden was over BeOne fietsen.
Aangezien ik gistere mijn eigen BeOne heb besteld vond ik het wel eens tijd voor een BeOne site.
Ik heb geen idee of er meer mensen zijn die een BeOne hebben, vast wel, dus als je er een hebt post dan hier je foto's
Mijn fiets word een team uit 2007 met sram rival en easton vista wielen.
het frame hebben we gewogen gistere en het kwam met vork en balhoofdstel uit op iets meer dan 1800 gram.
jaap
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
ik heb zaterdag mijn fiets mogen ophalen.
de verdere specs zijn:
BeOne team force frame
sram rival met sram force crank
ta kettingbladen 52-39
shimano ultegra casette 14-25
easton ea 30 opbouw
easton vista wielen
zadel selle italia c2
speedplay zero pedalen
gewicht:8.5 kg
aan de foto's word gewerkt maar ik ben niet zo best met de computer:p
ik heb m zondag gelijk goed kunnen testen en dat reed een heel stuk beter dan mijn vorige fiets. een echt oordeel kan ik nog niet geven, daar heb ik nog te weinig voor gefietst en de afstelling is nog niet zoals ik hem hebben wil.
jaap
de verdere specs zijn:
BeOne team force frame
sram rival met sram force crank
ta kettingbladen 52-39
shimano ultegra casette 14-25
easton ea 30 opbouw
easton vista wielen
zadel selle italia c2
speedplay zero pedalen
gewicht:8.5 kg
aan de foto's word gewerkt maar ik ben niet zo best met de computer:p
ik heb m zondag gelijk goed kunnen testen en dat reed een heel stuk beter dan mijn vorige fiets. een echt oordeel kan ik nog niet geven, daar heb ik nog te weinig voor gefietst en de afstelling is nog niet zoals ik hem hebben wil.
jaap
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
-
- Forum-lid
mooie fiets!! waarom ta bladen eigenlijk? een dun zadeltje was nog mooier geweest
mvgr
mvgr
Trainen is voor talentlozen =P
die ta bladen zijn omdat ik junior ben en dus een 52 nodig heb, ik vind ze eigenlijk wel mooier dan de gewone bladen maar dat is persoonlijk.
een ander zadel komt later wel, voorlopig is het geld op.
jaap
P.S. bedankt SpEric voor de foto!!
een ander zadel komt later wel, voorlopig is het geld op.
jaap
P.S. bedankt SpEric voor de foto!!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mooie fiets zeg! Veel plezier ermee. Ga je er wedstrijden mee rijden?
ja, 1 maart sta ik met deze fiets aan de start van de Beverbeek classic:D
en van het weekend ga ik er alvast midden nederland competitie mee rijden.
en van het weekend ga ik er alvast midden nederland competitie mee rijden.
dank je,
ik heb vandaag een duurtraining van 3 uur er op kunnen rijden en t reed geweldig.
zowel op asfalt alsop klinkers. reed super.
jaap
@ Speric en Loek: de rugklachten zijn het deze afstelling zo goed als weg dus das helemaal mooi. bedankt voor de goede hulp!!!
ik heb vandaag een duurtraining van 3 uur er op kunnen rijden en t reed geweldig.
zowel op asfalt alsop klinkers. reed super.
jaap
@ Speric en Loek: de rugklachten zijn het deze afstelling zo goed als weg dus das helemaal mooi. bedankt voor de goede hulp!!!
ik heb inmiddels mijn BeOne eens goed aan de tand kunnen voelen en ik ben er zeer tevreden over. Het frame is goed stijf(is ook geen probleem met mijn 60kg) en stuurt lekker scherp.
sram rival schakeld zeer lekker vind ik, in het begin erg wennen maar het is nu gewoon automatisme net als shimano was eerst.
ook de vista's ben ik zeer over te spreken, tijdens een trainingswedstrijdje afgelopen zondag was ik net te laat om een kuil in het wegdek te ontwijken maar mn wielen zijn nog kaarsrecht.
jaap
sram rival schakeld zeer lekker vind ik, in het begin erg wennen maar het is nu gewoon automatisme net als shimano was eerst.
ook de vista's ben ik zeer over te spreken, tijdens een trainingswedstrijdje afgelopen zondag was ik net te laat om een kuil in het wegdek te ontwijken maar mn wielen zijn nog kaarsrecht.
jaap