Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

marchisio"cassette's

kronik
Forum-lid

kronik 15 jan 2008 20:32

beste forumleden,

Ik las in het blad fietssport iets over marchisio cassette's, nu is mijn interesse gewekt maar ik zou graag meer weten over dit product. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en iets weet over prijzen en materiaal?
Koga miyata Gentslux
Willier Cento1

ijzerenbriek
Forum-lid

ijzerenbriek 15 jan 2008 21:07

Ja, ikke!!
Ik rijd al jaren met Marchisio cassettes en zie niets anders dan voordelen, ik som ze even op.
- Gaan heel lang mee.
- Schakelen even goed als een originele merkcassette
- Zijn er sjiek uit met hun matte titaniumachtige kleur maar dat is kwestie van smaak
- Je kan je eigen combinatie maken
- Je vervangt enkel de versleten kroontjes en niet gans de cassette
- Ze zijn licht, niet superlicht maar gewoon licht

Ik ga het zelf niet technisch helemaal uitleggen, de perfecte uitleg vind je hier:
http://clemenzo.com/index.php/content/v ... 1/lang,en/

Bestellen kan je doen bij verschillende adressen, Presto heeft ze ook maar ik bestel ze steeds via Clemenzo en ben daar zeer tevreden over.

Ik heb ook al een paar Marchisio Zefir wielen gehad en was daar ook zeer tevreden over.
En nee, ik heb geen enkele band met Marchisio maar als het goed is dan is het ook goed.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

kronik
Forum-lid

kronik 15 jan 2008 21:12

dank!

zijn ze ook van Ti?
Koga miyata Gentslux
Willier Cento1

ijzerenbriek
Forum-lid

ijzerenbriek 15 jan 2008 21:13

Nee, heb mijn vorige post ondertussen aangepast. Presto heeft ze.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 jan 2008 21:20

Ze zijn alleen erg duur voor wat je krijgt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ijzerenbriek
Forum-lid