Fietsmaker noorden
-
- Forum-lid
Ik fiets al een aantal jaren op een oude racefiets, en ben nu van plan een nieuwe te gaan kopen. Na een rondje locale fm's, heb ik helaas meer vragen dan antwoorden. Zelf de framemaat die ze mij adviseren loopt bijna 10 cm uiteen.
Nu is mijn vraag wat is een goeie fm in friesland, beetje noord oost, gebied Leeuwarden, Drachten.
Ik probeer niet een discussie op gang te brengen over wel of niet een goeie zaak,
maar gewoon een plek voor wat goed advies.
gr Menno
Nu is mijn vraag wat is een goeie fm in friesland, beetje noord oost, gebied Leeuwarden, Drachten.
Ik probeer niet een discussie op gang te brengen over wel of niet een goeie zaak,
maar gewoon een plek voor wat goed advies.
gr Menno
-
- Forum-lid
Rennershuis op de Voorstreek in Ljouwert?
rein
als je iets verde ruit de weg wilt: klamer in hogezand, net boven groningen. altijd een ritje waard, iig iemand die je eerlijk advies zal geven en je nooit euro's uit je zak wil lullen.
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
-
- Forum-lid
ik ga altijd naar klaucke in Assen, eindje uit de richting misschien maar ze hebben een breed scala aan merken van merida en cube tot cannondale, idworx en colnago. verder voeren ze ook een eigen merk en hebben ze dus ervaring in zelfbouw van fietsen.
http://www.klaucketweewielerhuis.nl/
http://www.klaucketweewielerhuis.nl/
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
Cycletrend in Groningen. Echt de beste in de wijde omgeving. Ze openen nu ook een zaak in Drachten, omdat veel mensen uit Friesland naar Groningen kwam en het te druk werd in de zaak. Ik weet niet of ze al open zijn, maar misschien kan je er mooie openingskortingen wegslepen!
-
- Forum-lid
Hier kan ik wel ff mee vooruit. Werk in Assen dus wat omrijden over Drachten of Groningen is geen probleem.
Bedankt groet Menno
Bedankt groet Menno