Beste medefietsliefhebbers... in mijn vorige topic twijfelde ik tussen een ridley en een BMC frame... Als ik dan uiteindelijk toch beslist had om voor een BMC te gaan bleek dit frame pas in september terug leverbaar te zijn...
Ondertussen is mijn oog dus gevallen op een Kuota Kross frame(voorlopig nog wel leverbaar)... Iets duurder maar lichter en in karbon...
Nu ik nog geen echte ervaring heb met kuota zou ik graag van kuota rijders vernemen wat zij van hun fiets vinden... Hoe zit het met de stijfheid van het frame? Is de lakkwaliteit goed? Hoe zit het met framebreuken en garantie gevallen?
Mvg,
Dieter
kuota cyclocross en of kuota in het algemeen
-
- Forum-lid
alles is toppie
kredo..record...bora..mmmm
-
- Forum-lid
Misschien kun je de vraag beter stellen in http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=6837
De meest interessante mening over Kuota zal je kunnen vinden bij forumlid fdegrove.
Kuota maakt prachtige fietsen, maar het ene model is het andere niet, vind ik. Sommige hebben een sublieme prijs/kwaliteit verhouding (de 2006 Kuota Kharma!!), andere vormen middenmoters in het fietsenspectrum.
Met die Kross zal er nog wel haast niemand ervaring hebben. Koen Maris, Kuota sponsored (zie www.duathlon.be), zou normaal deze week de zijne hebben.
Kuota maakt prachtige fietsen, maar het ene model is het andere niet, vind ik. Sommige hebben een sublieme prijs/kwaliteit verhouding (de 2006 Kuota Kharma!!), andere vormen middenmoters in het fietsenspectrum.
Met die Kross zal er nog wel haast niemand ervaring hebben. Koen Maris, Kuota sponsored (zie www.duathlon.be), zou normaal deze week de zijne hebben.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -