cycleparts nijmegen
Net op bezoek geweest bij cycleparts nijmegen,
nog nooit zo iets meegemaakt. Ik had een klein probleem aan mijn trek 1200.
toen de winkelier zag dat ik mijn fiets niet bij hem gekocht had, was het gelijk een waardeloos exemplaar (hij ook trek dealer).
Toen ik verklaarde dat het toch een fijne fiets was, stelde hij dat ik hem dan maar net zo goed kon mee nemen. Hij had er geen zin meer in. Zo gingen wij uit elkaar.
Ook een manier om een nieuwe klant te binden. Typisch iemand die alleen fietsen wil verkopen, en verder niets aan service doet.
nog nooit zo iets meegemaakt. Ik had een klein probleem aan mijn trek 1200.
toen de winkelier zag dat ik mijn fiets niet bij hem gekocht had, was het gelijk een waardeloos exemplaar (hij ook trek dealer).
Toen ik verklaarde dat het toch een fijne fiets was, stelde hij dat ik hem dan maar net zo goed kon mee nemen. Hij had er geen zin meer in. Zo gingen wij uit elkaar.
Ook een manier om een nieuwe klant te binden. Typisch iemand die alleen fietsen wil verkopen, en verder niets aan service doet.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik heb al meegemaakt dat fietsenzaken niemand willen helpen die hun fiets niet bij hen heeft gekocht. Die zat dan wel tot over zijn oren in het werk met fietsen herstellen van klanten. Maar als ze je zo afschepen verlies je wel een beetje het vertrouwen in de mensheid.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Dat soort acties zijn gewoon stom. Als fietsenmaker moet je het als een nieuwe kans zien om een klant aan jou te binden. Doe de dingen buiten gewoon goed en de klant gaat met een fijn gevoel weg. Hij zal zeker vaker terugkeren dan
Train ze!
die kerel die daar staat is heel erg onsympathiek , wil alleen maar verkopen wat bij hem in de winkel staat en alles wat elders is gekocht is prul .
biedt totaal geen service aan fietsers .
heb meerdere kennissen die bij hem afdropen .
biedt totaal geen service aan fietsers .
heb meerdere kennissen die bij hem afdropen .
Klinkt als een fietsenmaker met weinig passie en vooral een winstoogmerk.
Als je in Nijmegen woont moet je eens bij Forza wielersport langsgaan, naar mijn inzien erg vriendelijk en goede service. Al kom je met een 30 jaar oude fiets aanzetten met een defect zullen ze je eerlijk helpen en niet meteen een nieuwe fiets aan proberen te smeren.
Als je in Nijmegen woont moet je eens bij Forza wielersport langsgaan, naar mijn inzien erg vriendelijk en goede service. Al kom je met een 30 jaar oude fiets aanzetten met een defect zullen ze je eerlijk helpen en niet meteen een nieuwe fiets aan proberen te smeren.
Zo gaat dat tegenwoordig, als je niet tevreden bent ga je anoniem op internet je beklag doen. De andere partij moet op z'n minst de mogelijkheid krijgen voor wederhoor lijkt me.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Als ik de andere partij zijn website bekijk (zie disclaimer), heb ik er zo al weinig vertrouwen in. De aanbiedingen zijn duurder dan normale prijzen bij andere winkels, je moet het maar doen.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Waar het me om gaat is het internet tegenwoordig een verzamelplaats is geworden van mensen die niets anders doen dan eenzijdig klagen en partijen zwart maken. Hele forums en reageerpanelen worden gevuld door klachten die:
a) bijna zonder uitgezondering anoniem worden geplaatst
b) denken alles maar te kunnen zeggen (lees maar eens wat reacties op een willekeurig artikel op Telegraaf.nl)
c) verhalen niet zijn te controleren
d) er geen of bijna geen kans is voor de andere partij om te reageren.
Ik wil het verhaal van de TS best geloven maar ik denk persoonlijk niet dat het Fietsforum de juiste plek is om je gelijk te halen. En zeker niet zonder dat de tegenpartij ook z'n zegje kan doen! Wie weet is de TS wel een concurrent van de genoemde zaak?
a) bijna zonder uitgezondering anoniem worden geplaatst
b) denken alles maar te kunnen zeggen (lees maar eens wat reacties op een willekeurig artikel op Telegraaf.nl)
c) verhalen niet zijn te controleren
d) er geen of bijna geen kans is voor de andere partij om te reageren.
Ik wil het verhaal van de TS best geloven maar ik denk persoonlijk niet dat het Fietsforum de juiste plek is om je gelijk te halen. En zeker niet zonder dat de tegenpartij ook z'n zegje kan doen! Wie weet is de TS wel een concurrent van de genoemde zaak?
een forum is juist iets om zulke ervaringen te delen ,dat er haken en ogen aan zitten oke maar de andere partij kan hier ook reageren
ik heb wel de topic naam aangepast want om bij 1 bezoek gelijk te zeggen dat de zaak slecht is?
ik heb wel de topic naam aangepast want om bij 1 bezoek gelijk te zeggen dat de zaak slecht is?
als je bij cycleparts je beklag gaat doen stuurt hij je gewoon weg .
hij heeft geen oren naar kritiek , zeker als de spullen niet bij hem zijn gekocht .
dus wat let een klant dan ?
en voor mij geld dat ik niet mijn gelijk wil halen maar anderen erop attenderen hoe sommigen met klanten omgaan .
hij heeft geen oren naar kritiek , zeker als de spullen niet bij hem zijn gekocht .
dus wat let een klant dan ?
en voor mij geld dat ik niet mijn gelijk wil halen maar anderen erop attenderen hoe sommigen met klanten omgaan .
Ik kan Havana's uiteenzetting alleen maar onderschrijven. Aan de ene kant is het goed om medefietsers te waarschuwen voor slechte fietsenmakers, aan de andere kant is het gewoon niet te controleren en kan de tegenpartij zich nauwelijks verweren. De vraag is wat we belangrijker moeten vinden. Ik vind het laatste.
Ergo: ik zou het fair vinden als de fietsenmaker zich kan verweren, dan vind ik het moeten kunnen. Het internet kent geen beperkingen, maar daar moeten we als verstandige volwassen mensen wel goed mee omgaan.
Ergo: ik zou het fair vinden als de fietsenmaker zich kan verweren, dan vind ik het moeten kunnen. Het internet kent geen beperkingen, maar daar moeten we als verstandige volwassen mensen wel goed mee omgaan.