Hallo moderators,
het lijkt er op dat de zoek-functie wat kuren heeft. Het zoeken in een subcategorie gaat niet goed. Als ik een trefwoord opgeef voor een subcategorie (bijvoorbeeld: een trefwoord, en dan alleen zoeken in : racefietsen, te koop aangeboden" krijg ik de hits op dit trefwoord in álle categorieën. Mischien iets om na te (laten?) kijken?
zoekfunctie
Hoi Freerider,
Het lijkt zich alleen voor te doen als je de keuzebalk rechtsboven (titel, hoofd, beide) op beide zet.
Als ik bijvoorbeeld het zoekwoord shimano opgeef, en opdracht geef alleen te zoeken in "racefietsen, schoenen en kleding", krijg ik 198 pagina's hits, met onderwerpen uit alle runbrieken, en niet alleen over kleding. Met de zoekknop op "titel" gaat het inderdaad wel goed.
Groet, Paul
Het lijkt zich alleen voor te doen als je de keuzebalk rechtsboven (titel, hoofd, beide) op beide zet.
Als ik bijvoorbeeld het zoekwoord shimano opgeef, en opdracht geef alleen te zoeken in "racefietsen, schoenen en kleding", krijg ik 198 pagina's hits, met onderwerpen uit alle runbrieken, en niet alleen over kleding. Met de zoekknop op "titel" gaat het inderdaad wel goed.
Groet, Paul
Ik weet het zeker denk ik